| کد خبر: 168223 |

◄ داستان ادامه‌دار مجوز طرح ترافیک برای تاکسی‌های فرودگاه

یک راننده تاکسی فرودگاه گفت: اگر قرار نیست به تاکسی‌های پلاک ع فرودگاه که مسافر داخل شهر تهران می‌برند مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک ارایه شود، پس باید تاکسی‌های پلاک ت که خارج از شهر تهران و در فرودگاه امام فعالیت می‌کنند را هم از فرودگاه اخراج کنند تا عدالت برقرار بشود.

تین نیوز

یک راننده تاکسی فرودگاه گفت: اگر قرار نیست به تاکسی‌های پلاک ع فرودگاه که مسافر داخل شهر تهران می‌برند مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک ارایه شود، پس باید تاکسی‌های پلاک ت که خارج از شهر تهران و در فرودگاه امام فعالیت می‌کنند را هم از فرودگاه اخراج کنند تا عدالت برقرار بشود.

به گزارش تین‌نیوز، این راننده با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی، همچنین نوشت: این چه سیستم و قانونی است که خودروی پلاک ت  می‌تواند به دورترین نقطه کشور مسافر ببرد و هیچ کجا ساعت نمی‌زند و هیچ پلیس راهی توقف نمی‌کند و هیچ‌کس به او نمی‌گوید چند ساعت رانندگی کرده است و ...

وی افزود: اما تاکسی‌های پلاک ع، باید به هر شهر که می‌رسند ساعت بزنند، صورت وضعیت بگیرند و بیشتر از ٩ ساعت هم رانندگی نکنند.

این راننده با انتقاد از عدم هماهنگی بین مسئولان مربوط در مورد صدور  مجوز طرح ترافیک برای تاکسی‌های پلاک ع، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به عدم صدور طرح ترافیک تهران برای خودروهای سواری پلاک ع و ناتوانی مسئولان مرتبط از حل این مشکل برای رانندگان فرودگاه امام که مسافر داخل شهر تهران می‌برند، رانندگان این خودروها هم باید مسافران را در ابتدای شهر پیاده کرده تا بقیه مسیر را با تاکسی پلاک ت تردد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلامحسین راجی فقیه 0 1

    به نظر بنده راننده باید صبور باشه وانجمن پیگیر مساعل طرح را پیگیری میکنند که انشاللاه به نتیجه خوب منجر میشود