| کد خبر: 15768 |

ایجاد مدرسه فوق سبک خلبانی در فرودگاه بوشهر

تین نیوز |  مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از ایجاد و راه‌اندازی مدرسه فوق سبک خلبانی تا دو ماه آینده خبر داد.
به گزارش تین نیوز از شرکت فردوگاه های کشور عباس محمدی از راه‌اندازی مدرسه خلبانی فوق‌سبک در فرودگاه بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در فرودگاه بوشهر وجود دارد، و با توجه به مذاکراتی که با بخش خصوصی درباره ایجاد و راه‌اندازی مدرسه خلبانی فوق سبک صورت گرفته، تا دو ماه آینده شاهد راه‌اندازی این مدرسه خواهیم بود.
وی اضافه کرد: دورنمای این مدرسه بخشی از یک طرح بزرگ و جامع آموزشی در فرودگاه بوشهر است.
وی در ادامه با اشار به اینکه فرودگاه بوشهر تا حدودی به اهداف مورد نظر خود در بخش ارائه خدمات ناوبری رسیده است، گفت: این اهداف کوتاه مدت شامل ایجاد زیرساخت‌های حداقلی مورد نیاز در بخش هوانوردی و فرودگاهی، حضور اولین شرکت بخش خصوصی هواپیمایی در فرودگاه، افزایش پروازها در مسیرهای مورد مطالبه مردم و پرداخت کلیه مطالبات حقیقی و حقوقی و همچنین حل و فصل مشکل عمده فرودگاه با شهرداری بوده است.
محمدی تاکید کرد: پرواز بوشهر به مشهد و بوشهر به تهران محقق شده به طوریکه در گذشته پرواز بوشهر به مشهد 2 پرواز بوده که الان به 6 پرواز در هفته افزایش یافته و توسط شرکت‌های هواپیمایی اترک و زاگرس انجام می‌شود.
وی به تعاملات و مذاکرات این فرودگاه با بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: همکاری و مشارکت خود با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم و تاکنون جلسات مستمری را با آژانس‌های سطح استان، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی داشته‌ایم.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر اعلام کرد: مذاکراتی نیز با شرکت‌های هواپیمایی ترکیش‌ایر و ایر عربیا به‌منظور برقراری پرواز به مسیرهای جدید صورت گرفته است.
محمدی در ادامه بیان داشت: با توجه به پتانسیل‌هایی که در این استان وجود دارد، بهتر است بستر حمایتی را برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.