| کد خبر: 155357 |

◄ چک لیست‌ها نشان از نبود ایمنی کافی در خط 7 مترو دارد

معاون فنی عمرانی شهردار تهران، دلیل اصلی توقف مسافرگیری در مترو خط 7 را فقدان تجهیزات کافی و به تبع آن نبود ایمنی، دانست.

تین نیوز

معاون فنی عمرانی شهردار تهران، دلیل اصلی توقف مسافرگیری در مترو خط 7 را فقدان تجهیزات کافی و به تبع آن نبود ایمنی دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیروز حناچی اظهار کرد: چک‌لیست‌های موجود نشان از نبود ایمنی کافی در خط مترو هفت دارد، براساس مستندات بایستی فعالیت این خط از مترو متوقف می‌شد که تشخیص به درستی صورت گرفت.

وی در ادامهافزود: بازبینی کامل در راه‌اندازی خط 7 صورت نگرفته و عجله در بهره‌برداری از خط از شواهد امر کاملا هویدا است.

حناچی در پاسخ به این سوال که بخشی از خط یک مترو که در اتصال به فرودگاه امام خمینی خط 8 نام گرفته است آیا از ایمنی کافی برخوردار است یا خیر، تصریح کرد: در فرصت کوتاهی که از قبول مسئولیت فنی و عمرانی شهرداری می‌گذرد هنوز فرصت کافی برای مطالعه کافی برای اشراف به تمامی خطوط را پیدا نکرده‌ام لذا، پاسخ کامل به این مورد به آینده موکول شود بهتر خواهد بود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای داشت به مقوله اجرای پروژه‌ها در سطح شهر و گفت: اجرای پروژه در شهر کار بسیار سختی است و مردم نیز دچار مشکلاتی می‌شوند و ترافیک و گرد وخاک تنها بخشی از مزاحمت‌هایی است که گریبان‌گیر شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به رابطه مستقیم تامین منابع مالی و طولانی شدن برخی پروژه‌های شهری، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی درست به مردم این فضا را فراهم می‌کند که علاوه بر باخبر بودن مردم از جزئیات پیشرفت طرح، آستانه تحمل آنها در طول اجرای پروژه نیز بیش از گذشته شود.

به گفته حناچی، با اطلاع‌رسانی به موقع میزان رضایت‌مندی شهروندان نیز افزایش خواهد یافت و ما نیز به سوی مسیر درست هدایت می‌شویم. با توجه منابع محدود باید میزان بهره‌وری از امکانات موجود افزایش پیدا کند و این مهم جزو برنامه‌های ما در بخش فنی و عمرانی شهرداری تهران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.