| کد خبر: 154150 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز:

۱۹ هزار زائر اربعین توسط حمل ونقل عمومی استان البرز به مرزها اعزام شدند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: بیش از ۱۹ هزار زائر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری از استان البرز به مرزهای مهران و شلمچه اعزام شدند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: بیش از ۱۹ هزار زائر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری از استان البرز به مرزهای مهران و شلمچه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهرداد جهانی صبح امروز در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل ونقل استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح جابجایی زائران اربعین استان البرز که از 29 مهرماه تا 15 آبان‌ماه برپا شده است، تعداد 556 دستگاه اتوبوس به استان‌های ایلام و خوزستان اعزام شدند که این تعداد  حدود 19 هزار و 349 زائر را جابجا کردند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام جابجایی و سلامت زائران اولویت اول این اداره بوده است، افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌هایی که از طریق تشکل‌های صنفی بخش حمل‌و نقل جاده‌ای انجام شد، عمده‌ ناوگان فعال استان به استان‌های مرزی ایلام و خوزستان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه کار جابجایی مسافران استان به سایر مقصدها نیز بدون وقفه انجام شده است، تصریح کرد: از مجموع ناوگان‌ اعزامی، 487 دستگاه به استان ایلام و 69 دستگاه به استان خوزستان اعزام شدند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.