| کد خبر: 153537 |

مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی، مدیرکل تحول اداری و حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

مراسم تودیع اسد معانی معاون پیشین و معارفه شاپور رستمی معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی،‌ تودیع محمد حسن آبادی مدیرکل پیشین و عباس کرکه آبادی مدیرکل جدید دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات و معارفه امیر جعفرپور مدیرکل پیشین دفتر حمل و نقل عمومی وترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور مهندس افشانی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان برگزار شد.

تین نیوز

مراسم تودیع اسد معانی معاون پیشین و معارفه شاپور رستمی معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی،‌ تودیع محمد حسن آبادی مدیرکل پیشین و عباس کرکه آبادی مدیرکل جدید دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات و معارفه امیر جعفرپور مدیرکل پیشین دفتر حمل و نقل عمومی وترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور مهندس افشانی  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این مراسم که شنبه سیزدهم آبان با حضور معاونان و مدیران کل سازمان برگزار شد، مهندس افشانی از خدمات و تلاش های معانی، حسن آبادی و جعفرپور قدردانی نمود.

وی، رستمی را دارای تجربیات طولانی در حوزه مدیریت شهری و مدیریت در استانداری های مختلف کشور و آشنا با مسایل کاری حوزه شهرداری ها و دهیاریها و کرکه آبادی را دارای سوابق خوبی در حوزه منابع انسانی دانست و ابراز امیدواری نمود که برنامه های در نظر گرفته شده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این حوزه ها با هدف ارتقای خدمت رسانی شهرداری ها و دهیاریها با دقت بیشتری محقق شود.

افشانی همچنین از مدیران سازمان خواست که رعایت قانون، رعایت حقوق مردم و کسب رضایت آنان و تعامل با همه ذینفعان سازمان را از اولویت های کاری خود قرار دهند.

وی تاکید نمود: امیدوارم با توجه به تجربیات موجود در سازمان و برنامه ریزی های جامع و اصولی که صورت می پذیرد، زمینه ارتقای بیش از پیش جایگاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ تقویت شهرداری ها و دهیاریها در انجام وظایف خود و ورود به چشم اندازهای جدید کار و خدمت رسانی فراهم شود.

در این جلسه معانی، حسن آبادی و جعفرپور گزارش کوتاهی از اقدامات معاونت و دفاتری که مسئولیت تصدی آن را برعهده داشتند، بیان نمودند و رستمی و کرکه آبادی ضمن تشکر از حسن اعتماد مهندس افشانی به انان ابراز امیدواری نمودند که با همکاری و تعامل با مدیران سازمان، منشاء خدمات خوبی باشند.

در خاتمه مهندس افشانی احکام انتصاب شاپور رستمی معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی و عباس کرکه آبادی مدیرکل جدید دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان را اعطاء و از خدمات اسد معانی،‌ محمد حسن آبادی و امیر جعفرپور با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمود.

همچنین احکام انتصاب معانی و حسن آبادی به سمت مشاوران رییس سازمان به آنها اعطاء شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.