| کد خبر: 149092 |

لوگوی تازه برای نخبه های بی ام و

بی ام و خودروهای بسیار لوکسش را با لوگوی تازه عرضه کند.

تین نیوز

 همزمان با معرفی مدل های بسیار لوکس بی ام و در نمایشگاه های خودروی پاییزی در سراسر جهان، نشان تجاری سیاه و سفید تازه بی ام و نیز به علاقه مندان این برند معرفی شده است. این نشان تجاری که نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم قرار گرفت، بناست بر تارک گران ترین مدل های بی ام و بدرخشد که از آنها با عنوان خودروهای «الیت» یا نخبه یاد می شود.

لوگو لوکس بی ام و

به گزارش دنیای اقتصاد، این خودروها امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارند و بی ام و ادعا می کند تجربه ای متمایز برای صاحبان خود رقم خواهند زد. تمامی مدل های سری 7، خودروهای کوپه و سقف تاشوی سری 8، رودستر آی8 و شاسی بلند ایکس7 در این گروه جای می گیرند. این مدل ها به جای نشان آشنای آبی و سفید بی ام و، با نشان جدید روانه بازار خواهند شد. هیلدگارد ورتمان، معاون ارشد برند بی ام و، در این خصوص گفت: «این هویت بصری تازه، مخاطبان بی ام و را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.»

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.