| کد خبر: 147019 |

توجه نکردن به جلو 4 کشته و 3 مصدوم بر جا گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از واژگونی سه خودرو در محورهای استان براثر توجه نکردن به جلو و کشته شدن چهار تن و مصدومیت سه نفر در این سوانح رانندگی قزوین خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از واژگونی سه خودرو در محورهای استان براثر توجه نکردن به جلو و کشته شدن چهار تن و مصدومیت سه نفر در این سوانح رانندگی قزوین خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «نصرالله بیگلری» رئیس پلیس‌راه استان قزوین اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو«پژو پارس» با دو سرنشین در جاده «بوئین‌زهرا- اشتهارد» عوامل انتظامی و پلیس‌راه سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد خودرو پژو پارس به‌علت توجه نکردن به جلو واژگون و در این حادثه راننده 67 ساله خودرو براثر شدت ضربات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

بیگلری خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری که در آزادراه «قزوین - رشت» به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی 206 با دو سرنشین در کیلومتر 35 به سمت قزوین به‌علت توجه نکردن به جلو واژگون و سرنشین 42 ساله آن فوت کرد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خاطرنشان کرد: سقوط خودروی« لندرو» به دره‌ای به عمق 50 متر به علت عدم توجه به جلو در ابتدای روستای «دور چاک » در «الموت غربی» پس از برخورد با یک عابر پیاده، متأسفانه راننده و یکی از سرنشینان خودرو لندرو در دم فوت و سرنشین دیگر آن و عابر پیاده مصدوم و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه قزوین با اشاره به‌روزهای پایانی تابستان و افزایش مسافرت‌ها و حجم بالای ترافیک در محورها از همه هم‌وطنان خواست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی، و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و قوانین راهنمایی و رانندگی را برای افزایش ایمنی سفر در جاده‌ها برای خود و دیگران رعایت تا منجر به ندامت و پشیمانی وعدم جبران فرصت در زندگی منتهی نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.