| کد خبر: 144442 |

◄ دوری مسافت و کمبود خودرو موجب کندی نوسازی تاکسی‌هاست

بیش از یک ماه است که نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهرهای مختلف کشور با مشکل تحویل روبه‌رو شده و متقاضیان نوسازی با وجود تکمیل و ارائه تمامی مدارک خود به مراجع ذی‌صلاح کماکان با مشکل تحویل خودرو مواجه هستند.

تین نیوز

بیش از یک ماه است که نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهرهای مختلف کشور با مشکل تحویل روبه‌رو شده است و متقاضیان نوسازی با وجود تکمیل و ارائه تمامی مدارک خود به مراجع ذی‌صلاح، کماکان با مشکل تحویل خودرو مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حمیدرضا ناصری رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌ شهر شیراز  در این باره اظهار کرد: مشکلی در سایت ثبت‌ درخواست متقاضیان تاکسی‌های فرسوده گزارش نشده و این بخش کماکان درخواست دارندگان تاکسی‌های فرسوده را ثبت می‌کند.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌ شهر شیراز  گفت: شرکت خودروسازی طرف قرارداد اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به هر دلیلی با کسری خودرو در برخی تقاضاها مواجه است و لذا خودرو در زمان مناسب به متقاضیان تحویل نمی‌شود.

ناصری با بیان اینکه شاید خط تولید برخی خودروها متناسب با میزان تقاضای آن در کشور نیست، افزود: ثبت تقاضا و تمایل به خرید نوعی از خودرو، موجب شده هر از گاهی مشکلاتی از این دست در کشور ایجاد شود که فرآیند نوسازی را با کندی و یا توقف همراه می کند.

وی با بیان این مطلب که «خوشبختانه اتحادیه در ثبت درخواست و انجام امور بانکی در شهر شیراز با مشکلی روبه‌رو نبوده است»، ابراز کرد: متاسفانه ناهماهنگی بین عرضه و تقاضا، موجب بروز برخی نارضایتی‌ها در برهه‌ای از زمان می‌شود و اعتراض‌ها در رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند.

رئیس اتحاید تاکسیرانی شهر شیراز همچنین با تاکید بر تاثیرگذاری مسافت در تاخیر تحویل خودرو به متقاضیان تاکسی، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که گفته شد، تا به امروز گزارشی از اعتراض به بروز مشکل در تحویل تاکسی به اتحادیه نرسیده است، اما به‌طور قطع مطالبات مردم در حیطه وظایف پیگیری می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، این در شرایطی است که در پانزده روز گذشته اعتراض‌های زیادی از سوی دارندگان تاکسی‌های فرسوده مبنی بر توقف تحویل خودرو  به آنها به ویژه در شهرستان‌ها به تین‌نیوز گزارش شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.