| کد خبر: 143985 |

◄ تجربه سفری متفاوت با قطارهای رجا

شرکت رجا، به‌منظور اطلاع از آخرین زمان‌بندی‌های سفری خود، سامانه‌ای با نام "سفر ارزان" و کانال تلگرامی safararzan1539@ را طراحی کرده که مشتریان با عضویت در آن می‌توانند از آخرین زمان سفر و قیمت‌های بلیت مطلع شوند. این شرکت همچنین هدایای ویژه‌ای را در کنار خرید بلیت‌های خود برای مسافران در نظر گرفته است که رزرو آنلاین برخی از هتل‌های طرف قرارداد این سازمان و استفاده از سرویس کارپینو با تخفیف‌های خوب برای حمل ونقل درون‌شهری و تا رسیدن به ایستگاه، از موارد آن است.

تین نیوز

اگر بخواهید سفر متفاوتی را تجربه کنید، پیش از هر برنامه‌ریزی‌ نیاز به اطلاعات سفر دارید. در شیوه‌های مرسوم سفر، نوآوری ویژه‌ای وجود ندارد اما برای تجربه لذت‌ِ یک مسیر متفاوت، قطعا به اطلاعاتی محتاجید که جزئیات آن سفر را توضیح داده باشد. طبق تجربه زیسته عاشقان سفر، مسافرت با قطار، در میان انواع شیوه‌های حمل‌ونقلی از امتیاز خاصی برخوردار است که خاطره سفر با آن را منحصربه فرد می‌کند.

در همین ارتباط، شرکت حمل‌ونقل مسافری رجا، به‌منظور اطلاع از آخرین زمان‌بندی‌های سفری خود، سامانه‌ای با نام "سفر ارزان" و کانال تلگرامی safararzan1539@ را طراحی کرده که مشتریان با عضویت در آن می‌توانند از آخرین زمان سفر و قیمت‌های بلیت مطلع شوند.

همچنین مسافران قطارهای رجا لازم است بدانند که این شرکت، هدایای ویژه‌ای را در کنار خرید بلیت‌های خود برای مسافران در نظر گرفته است که رزرو آنلاین برخی از هتل‌های طرف قرارداد این سازمان و استفاده از سرویس کارپینو با تخفیف‌های خوب برای حمل ونقل درون‌شهری و تا رسیدن به ایستگاه، از موارد آن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.