| کد خبر: 142885 |

شهریاری: کرباسیان دروازه ورود دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کرد

نماینده مردم دشتی و تنگستان با بیان اینکه کرباسیان از چهره‌های موفق در عرصه اقتصاد است، گفت: وی توانست دروازه ورود دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کند.

تین نیوز

نماینده مردم دشتی و تنگستان با بیان اینکه کرباسیان از چهره‌های موفق در عرصه اقتصاد است، گفت: وی توانست دروازه ورود دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کند.

 کمال‌الدین شهریاری در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد، گفت: معاونت نظارت مجلس گزارشی را در خصوص تطبیق برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با اسناد بالادستی تهیه کرده که خوشبختانه کمترین انحراف در این گزارش مربوط به خط مشی و برنامه های آقای کرباسیان است.

وی افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی برنامه ششم توسعه، بودجه‌های سنواتی و سند چشم انداز از برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد هستند و چیزی خارج از این قرار نیست که در برنامه ایشان وجود داشته باشد.

این نماینده مجلس یادآور شد: کرباسیان از سال 60 در دولت شهید رجایی قائم مقام معاونت سازمان برنامه و بودجه بود و در دولت‌های اصلاحات، سازندگی، اعتدال و  درواقع در همه دولت‌ها کار کرده که این مسئله نشانگر شخصیت ایشان است که بدون وابستگی به هیچ جناح و فرقه و خط سیاسی برای مملکت کار کرده است. نه ادعا داشته و نه حاشیه.

بهادری تصریح کرد: کرباسیان چهره‌ای است که اقتصاد را آلوده به خط و خطوط سیاسی نکرده و نمی کند در واقع حوزه اقتصاد را از تمامی جنبه ها تجربه کرده است. نه تنها در دستگاه‌های دولتی بلکه در نهادهای عمومی غیردولتی هم خدمت کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.