| کد خبر: 141870 |

یک کشته وهفت مجروح در حادثه شب گذشته در کرگان میناب

بخشدار بخش بنذرک میناب از کشته وزخمی شدن هشت نفر از اعضای یک تیم فوتبال محلی در روستای کرگان بر اثز واژگونی خودرو حامل آنها خبر داد.

تین نیوز

بخشدار بخش بنذرک میناب از کشته وزخمی شدن هشت نفر از اعضای یک تیم فوتبال محلی در روستای کرگان بر اثز واژگونی خودرو حامل آنها خبر داد.

علی بلاک  پیرامون سانحه رانندگی شب گذشته در روستای کرگان بخش بنذرک که منجر به زخمی وکشته شدن هشت نفر از بازیکنان تیم فوتبال محلی این روستا شد گفت: شب گذشته جمعی از ورزشکاران محلی که برای برگزاری مسابقه فوتبال در سالن ورزشی بخش بنذرک به این روستا عازم بودند بعد از خروج از روستا و طی کردن بیش از دو کیلومتر از جاده این روستا خودرو حامل آنها که نیسان بوده به  دلیل ناایمن بودن جاده و سبقت خودرو در حال حرکت از روبرو از مسیر منحرف و خودرو واژگون می شود.

بلاک بیان داشت: در این حادثه متاسفانه هشت نفر مجروح می شوند که بعد از انتقال آنها با خودروی شخصی  به بیمارستان وتحت مداوا قرار گرفتن مصدومان متاسقانه یکی ازآنها به علت شدت جراجات جان خود را از دست داد وسایر هم تیمی های وی بعد از مداوا مرخص ودونفر از بازیکنان که وضعیت نامناسب تری داشتند بستری شدند.

اسماعیل ملاحی دهیار روستای کرگان در گفتگوبا خبرنگارمهر بیان داشت: متاسفانه جاده کرگان که به جاده مرگ هم نامگذاری شده به علت عدم توجه مسئولان در بهسازی وتعریض آن  هرسالهبا وقوع حوادث رانندگی جان شهروندان کرگانی را میگیرد وخانواده هایی را داغ دار می کند.

ملاحی گفت: نبود زیر ساخت های ورزشی در روستای کرگان برای جوانان علاقه مند به ورزش مشکلاتی را ایجاد کرده وتنها سالن ورزشی در حال احداث بنا به علتهای نامعلومی از اواخر سال ۹۳ تا کنون متوقف ومنیمه تمام رها شده است.

دهیار کرگان با اشاره به این موضوع که به توجهی مسئولان شهرستانی واستانی برای مردم این منطقه سنگین تمام می شود عنوان داشت:در طول این سالها چرخ تقسیم اعتبارات استانی وشهرستانی به سمت روستای کرگان نمی چرخد ووضعیت زیر ساختها واماکنی که بتواند سبب رفاه اهالی باشد مناسب نیست.

ملاحی گفت: با انتقال مصدومان به بیمارستان وبی توجهی به وضعیت بیماران تصادفی جوان ۱۹ ساله کرگانی که وضعیت عمومی وی مناسب بوده وبا خانواده ودوستان خود صحبت می کردوفقط شکستگی جزئی در بدن داشت وهمچنین بررسی نکردن وضعیت مصدومان این جوان فوت شده دوچار خونریزی داخلی بوده که این موضوع بعد از گذشت یک ساعت عامل مرگ وی شد .

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.