کسب رتبه برتر در پاسخگویی، ثمره احترام به حقوق شهروندی است
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، کسب رتبه برتر توسط این شرکت در پاسخگویی به شهروندان در میان سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی را ثمره احترام به حقوق شهروندی در این مدیریت ارزیابی کرد.
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، کسب رتبه برتر توسط این شرکت در پاسخگویی به شهروندان در میان سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی را ثمره احترام به حقوق شهروندی در این مدیریت ارزیابی کرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، رسول غلامینیا در این رابطه گفت: مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، همواره پاسخگوی درخواستهای شهروندان در سامانههای نظارتی و رسیدگی به شکایات "سامد" نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور و پورتال شرکت بوده است.
وی با اشاره به راهاندازی سامانه جامع خدمات شهروندی "شهراه" در وزارت راه و شهرسازی گفت: شهروندان می توانند در این سامانه درباره نحوه خدمات بخشهای مختلف اظهارنظر کنند و همچنین میزان رضایت خود را از نحوه پاسخگویی به درخواستها در این سامانه اعلام کنند.
غلامینیا افزود: به محض راهاندازی این سامانه در سال 1394 که پنجره واحد خدمات سازمانها و شرکتهای تابعه وزارتخانه به عموم ملت بزرگ ایران محسوب میشود، ضمن اتصال همه فرودگاههای کشور به این سامانه، با ارسال نامه و بخشنامههایی، آنها را ملزم به معرفی این سامانه در ترمینال فرودگاهها و پاسخگویی سریع و مستند به درخواستهای شهروندان در زمینه خدمات فرودگاهی کردیم که این کار به خوبی انجام شد.
وی با اشاره به توجه خاص به پاسخگویی به شهروندان و حفظ حقوق آنها در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاههای تابعه گفت: حاصل این کار، ثبت پاسخگویی 100 درصدی شرکت به شهروندان در سامانه شهراه بود که باعث کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی تابعه وزارت متبوع و تأیید آن توسط مقام عالی وزارت شد.
غلامینیا در پایان ابراز امیدواری کرد که با ادامه یافتن این روند و بهبود آن، رضایت هرچه بیشتر شهروندان از فرودگاههای کشور حاصل شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.