| کد خبر: 141051 |

برگزاری اولین جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان

جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان با حضور نمایندگانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، سپاه، عتبات عالیات، پلیس راه، کانون حملونقل مسافر، حج و زیارت،گمرک آستارا، به مدیریت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جادهای استان گیلان برگزار شد.

تین نیوز

نخستین جلسه کمیته حملونقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان با حضور نمایندگانی از شرکت پخش فرآوردههای نفتی، سپاه، عتبات عالیات، پلیس راه، کانون حملونقل مسافر، حج و زیارت،گمرک آستارا، به مدیریت اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روزنامه رسالت، مهندس نازک کار مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای استان گیلان در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهمیت مراسم باشکوه اربعین سرور و سالار شهیدان، بسیج امکانات، تجهیزات وتدوین برنامهریزیهای لازم در جهت ارتقای خدمترسانی به زائران را از عمدهترین اهداف برگزاری کمیته حملونقل و سوخت ستاد اربعین استان برشمرد. رئیس کمیته حملونقل و سوخت ستاد اربعین استان سپس گفت: با برگزاری مستمر جلسات این کمیته برآن هستیم تا ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد سالهای گذشته در زمینه نقل و انتقال زوار اربعین زمینه حضور شایسته زائران گیلانی مرقد امام حسین(ع) در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی سال جاری فراهم نماییم. مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ایام اربعین بخش اعظم توان ناوگان حملونقل عمومی مسافر استان همگام با سایر استانها معطوف اعزام و جابهجایی زوار میگردد یادآور شد: در سال گذشته 13هزار و 578 نفر زائر از استان گیلان با 323دستگاه اتوبوس به منطقه مرزی مهران اعزام شدند. این مقام مسئول در ادامه گفت: در سال گذشته 6100 نفر از زائران کشور آذربایجان و گرجستان نیز برای زیارت کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی از طریق مرز زمینی آستارا به مرز شلمچه اعزام شدند.

منبع: روزنامه رسالت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.