| کد خبر: 140664 |

استرس زدایی و تامین امنیت و ایمنی اولویت ماست

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ا یران در مراسم بدرقه رسمی زائران خانه خدا، استرس‎زدایی، تامین امنیت و ایمنی و ارتقای خدمات را از اولویت‎های فرودگاه‎ها در عملیات اعزام حجاج عنوان کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ا یران در مراسم بدرقه رسمی زائران خانه خدا، استرس‎زدایی، تامین امنیت و ایمنی و ارتقای خدمات را از اولویت‎های فرودگاه‎ها در عملیات اعزام حجاج عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز رحمت اله مه آبادی دراین مراسم که با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج، حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت، علی عابدزاده معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد ، گفت: امروز پیشرفته ترین هواپیمای فلایت چک دنیا در عملیات حج ما حضور دارد و ایمنی مسیرهای پروازی و سیستم ناوبری هوایی را تضمین می‎کند.

وی افزود: امروز در عمل شاهد اجرای طرح ملی مدیریت آسمان ایران شهر هستیم و از مزایای آن بهره‎مند شده‎ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها با بیان اینکه تعداد حجاج امسال 36 درصد افزایش داشته است، گفت: عملیات اعزام و بازگشت آنها تا هفته اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اطلاع‎رسانی و کاهش استرس حجاج از اطلاع‎رسانی 100 درصدی به حجاج از طریق پیامک و کانال‎های فضای مجازی خبر داد.

در این مراسم که صبح امروز، دوشنبه 9 مرداد، برگزار شد، سه کاروان از استان‎های تهران، مرکزی و البرز در قالب 259 زائر زن و مرد به همراه حدود 30 نفر از نیروهای ستادی و عوامل اجرایی توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر به مدینه منوره رهسپار شدند.

امسال 86 هزار و 500 زائر ایرانی در قالب 600 کاروان با 335 پرواز از 20 فرودگاه، مشتمل بر 40 هزار و 260 زائر مرد و 40 هزار و 336 زائر زن برای انجام مناسک حج تمتع راهی عربستان می‎شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.