| کد خبر: 139861 |

دبیر ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی راه آهن تاکید کرد:

حرکت به سمت اهداف سازمان با اجرای کامل قوانین

مشاور فرهنگی مدیر عامل راه آهن بر حفظ و رعایت قوانین کار و حرکت به سمت اهداف سازمان تاکید کرد.

تین نیوز

مشاور فرهنگی مدیر عامل راه آهن بر حفظ و رعایت قوانین کار و حرکت به سمت اهداف سازمان تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی بیاتی مشاور فرهنگی مدیر عامل و دبیر ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی راه آهن به مناسبت آغاز دهه کرامت، با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی است تا مومنان بیش از گذشته به اعمال و افکار خود توجه بیشتری داشته باشند، بیان داشت: کرامت انسانی را در زندگی خود فراموش نکنیم و با نیروی عقل و فکر از آن مراقبت کنیم.

وی راه آهن را حرکت، تلاش و سختی برای رسیدن به مقصد عنوان کرد و گفت: دین اسلام به حرکت و تلاش بسیار تاکید دارد بنابراین باید ضمن قدرشناسی فرصت ها در جهت آینده ای روشن قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین بیاتی تصریح کرد: ما باید ضمن قدرشناسی این دهه ، قرآنی حرکت کرده و عفاف را در تمام شئون زندگی خود رعایت کنیم.

وی تاکید کرد: اگر در هر سازمان و یا ارگانی فعالیت می کنید ضمن حفظ قوانین کار و حرکت به سمت اهداف آن سازمان، بایستی همدیگر را به اعمال نیک تشویق و ترغیب کرده و در راه درست قدم برداریم.

سرهنگ پاسدار داود عباس زاده مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: هر اقدامی که انسجام و همفکری کارکنان یک سازمان را به دنبال داشته باشد درست است و مغایر با برنامه ها و سیاست های آن سازمان مربوطه نیست.

وی تصریح کرد: در آشفته بازار کینه دشمنان اسلام که مدام هشدارهای غلط نشان می دهد، ما بایستی به علم و کسب آن توجه ویژه داشته باشیم زیرا ما از فرهنگ بسیار غنی برخورداریم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن تاکید کرد: ما نباید برای فرهنگ بیگانه در کشور خود فرش قرمز باز کنیم و خود عامل دشمن و پیاده نظام دشمن باشیم.

سرهنگ پاسدار داود عباس زاده یادآور شد؛ با توجه به وجود فرهنگ غنی در کشور خود بنیادهای علمی را تقویت و سمت و سوی رفع عیوب خود پیش رویم.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات و استفاده از اقوام گذشته و عبرت گرفتن از گذشتگان یک ضرورت است.

گفتنی است؛ در جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی خواهران بسیجی و کارکنان راه‌آهن پیرامون حجاب و شخصیت زن در اسلام سخنرانی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.