طرح شبکه «سیر»؛ طرحی برای ارتقای خدمات به مسافران
رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: ارتقای سطح خدمات به مسافران، مهمترین هدف طرح شبکه سیر است.
رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: ارتقای سطح خدمات به مسافران، مهمترین هدف طرح شبکه سیر است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عیسی خادمی درجلسه توجیهی کارشناسان حمل و نقل ادارات تابعه این اداره کل بر اهمیت اجرای طرح شبکه سیر و اهمیت تاکید نمود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه جلب رضایت مسافران در یک فضای رقابتی سالم و بکارگیری وسایل نقلیه باکیفیت و ایمن و بهرهگیری از رانندگان آموزشدیدهاظهار داشت: بر اساس ضوابط جدید تاسیس و بهرهبرداری شرکتهای مسافربری، متقاضیان سرمایهگذاری و فعالیت در بخش حمل و نقل مسافر میتوانند تحت ضوابط تعیین شده یک شرکت بزرگ(شرکت مادر) با چند شعبه و نمایندگی در سراسر کشور تاسیس کنند و یا از طریق انعقاد قرارداد با شرکتهای فعال به عنوان نماینده یاشعبهای از این شرکتها فعالیت کنند.
خادمی خاطر نشان ساخت: ساماندهی حمل توشه غیرهمراه مسافر، بغلنویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری، حضور مدیران فنی و کنترل وسیله نقلیه ، بررسی توزیع سفر و تحلیل ترافیکی محورها، از جمله سایر اقدامات حوزه حمل و نقل مسافربری است که در راستای جلب رضایت مردم و مسافران در این طرح پیشبینی شده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.