| کد خبر: 137397 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان بهار:

روکش آسفالت محور غار علیصدر اجرا شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان بهار گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی روکش آسفالت محور بهار به سمت غار علیصدر اجرا شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان بهار گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی روکش آسفالت محور بهار به سمت غار علیصدر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود رستمی درجلسه راهداری بهار عنوان کرد: با برنامه ریزی ها و تلاش های شبانه روزی راهداران و سایر عوامل اداره راه و شهرستان در راستای اصلاح، ایمن سازی و نگهداری، نظارت بر راهها در محور همدان بهار به صورت مستمر در حال اجراست.

وی بیان داشت: طی سه ماهه اول سال جاری 28 کیلومتر از محورهای شهرستان بهار خط کشی و 55 دهانه پل در همین محورها ایمن سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای شهرستان بهار افزود: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سرعت زیاد و عدم توانایی کنترل به موقع رانندگان است، نصب سرعتکاه در نقاطی که توسط کارشناسان تعیین شده یکی دیگر از موارد افزایش ایمنی بوده که طی سه ماه گذشته نسبت به نصب 15 سرعتگاه در تقاطع ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از موارد ایمنی در قالب ایجاد حفاظ صورت می گیرد، افزود: ایجاد حفاظ میانی با نصب نیوجرسی به طول 2100 متر و ایجاد حفاظ خاکی در نقاط پرتگاهی نیز به طول 1800متر انجام شده است.

وی عنوان کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح، محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان با نصب تعداد 105 عدد انواع تابلو هشدار دهنده و علائم اطلاع رسانی، پوشش داده شده است.

رستمی عنوان کرد: تسطیح و شانه سازی راه های آسفالته در محور کرمانشاه به طول 5 کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان بهار بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.