| کد خبر: 134759 |

در شبکه‌های مجازی مطرح شد؛

◄ نارضایتی خلبانان از لغو یک باره آزمون خلبانی در روز برگزاری

روز گذشته پیام هایی از سوی برخی افراد مبنی بر لغو آزمون خلبانی تایپ ایرباس 320 در سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.

تین نیوز

برخی از افراد حاضر در این آزمون که از لغو آن به شدت عصبی بودند، در شبکه های مجازی در پیام های گوناگون این موضوع را رسانه ای کردند و حتی یکی از افراد در پیامی، عنوان کرد: علت لغو آزمون خلبانی تایپ ایرباس 320 عدم حضور یکی از خلبانان یکی از ایرلاین های داخلی بود که به خاطر این فرد سازمان هواپیمایی این امتحان را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش تین نیوز، یکی از افرادی که در این آزمون شرکت کرده بود، توضیح داد: امتحان قرار بود ساعت ٩ صبح روز گذشته یعنی (۲۲خردادماه) برگزار شود در همین راستا من به همراه افرادی که امتحان داشتند در ساعت ٨:٣٠ به محل امتحانات در سازمان هواپیمایی کشوری رفتیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: ساعت 9 صبح یک نفر از قسمت امتحانات به بیرون آمد و بدون هیچگونه دلیل و اعلام قبلی به ما گفت که امتحان لغو شده است و محل را ترک کرد.

این شخص با بیان اینکه پس از لغو امتحان ما تقاضای ملاقات مدیر کل امتحانات را داشتیم  که از ورود ما به دفتر امتحانات جلوگیری کردند، افزود: پس از جویا شدن علت و حدود ٣٠ دقیقه معطلی مدیر کل امتحانات به جلوی درب آمد، اما توضیحی در خصوص علت لغو امتحان به ما نداد.

او می گوید: در این میان چند نفر از شرکت کنندگان نامی از یک خلبان بردند که گفته می شد ایشان طی تماسی با مدیرکل امتحانات در روز قبل اعلام کرده است جواب سوال ها اشتباه است اما به دلیل درگیری فکری در آن لحظه به این موضوع توجهی نکردم.

این فرد با اشاره به اینکه ما حدود 2 ساعت و 30 در کنار خیابان سرپا، زیر نور آفتاب و با زبان روزه منتظر اعلام علت لغو امتحان و یا تاریخ جدید امتحان بودیم اما کسی پاسخگو نبود  و از ورود ما به داخل دفتر امتحانات جلوگیری کردند، اظهار داشت: پس از بیش از  دو ساعت انتظار در ساعت ١١، یک مسئول از دفتر امتحانات بیرون آمد و با فروتنی بابت این موضوع عذرخواهی کرد و قول داد طی دو روز آینده امتحان جدیدی برگزار شود.

طبق گفته وی؛ یکی از مسئولان سازمان هواپیمایی در حضور همه شرکت کنندگان با خلبان یکی از ایرلاین ها تماس گرفت و از ایشان پرسیدند، «مشکل سوال ها چه بود که شما فرمودید؟» پس از این تماس برای همه مشخص شد علت لغو امتحان، عدم حضور این خلبان بوده است و به خاطر عدم حضور ایشان این امتحان لغو شده است.

او می گوید: همه ما نزدیک به ٢ ماه است که مشغول به مطالعه هستیم و وقت بسیار و برنامه ریزی دقیقی برای این امتحان با توجه به ماه مبارک رمضان انجام دادیم و هم خود و هم خانواده های ما تحت فشار عصبی و استرس بودیم؛ سوال بنده این است که آیا درست است بدون اعلام قبلی و درست در ساعت امتحان، به علت اعلام اشتباه یک خلبان که هنوز امتحان نداده و با سوال ها آشنا نیست، امتحان مهمی لغو شده و با روح و روان ١٧ نفر دیگر بازی شود؟

یکی دیگر از افراد حاضر در امتحان، در پیامی دیگر بیان کرد: روز گذشته آزمون ایرباس در سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل نامعلومی از سوی این سازمان به تعویق افتاد این در حالی است که  حدود 20 خلبان ۲ساعت و۳۰ دقیقه بی سرپناه وکنار خیابان ایستادند.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولان به همراه مدیر روابط عمومی سازمان در جمع خلبانان حاضر شدند و عذرخواهی کردند، گفت: این دست اتفاقات شایسته افرادی که استرس برای آنها سم است نیست؛ خلبانانی که افتخار، امنیت کشور، سلامت پرواز و مردم به ذهن و سرعت تصمیم گیری آنها وابسته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.