| کد خبر: 131760 |

پیشتازی محسن هاشمی در شمارش صندوق‌های رای شورای شهر تهران

تین نیوز

در نتایج غیررسمی اولیه محسن هاشمی رفسنجانی در صدر قرار دارد و 20 نفر بعدی نیز از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان هستند.

 

به گزارش «تابناک»؛ مهدی چمران سرلیست اصولگریان (خدمت) در انتخابات شورای شهر تهران رتبه ۲۲ و علیرضا دبیر دیگر نامزد حاضر در لیست خدمت رتبه ۲۳ را کسب کرده‌اند و به ترتیب به عنوان عضو اول و دوم علی‌البدل شورای شهر تهران برگزیده شدند.    

 

برخی منابع خبری، ارزیابی و پیش بینی «تابناک» مبنی بر پیشتازی محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران را تایید کرده‌اند و در نخستین صندوق‌های رای شورا که شمارش آرای شان به پایان رسیده، هاشمی در صدر قرار گرفته است.
 
 
بنابر نتایج شمارش آرای ۱۶۱۱ صندوق انتخابات شورای شهر تهران  لیست مورد حمایت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان (امید) بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.
 
پیشتازی محسن هاشمی در شمارش صندوق‌های رای شورای شهر تهران

از این تعداد صندوق شمرده شده، محسن هاشمی رتبه اول و احمد مسجد جامعی رتبه دوم را کسب‌ کرده‌اند. محمد علیخانی دیگر نامزد اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران نیز رتبه ۲۱ را به خود اختصاص داده است.

 

 همچنین مهدی چمران سرلیست اصولگریان (خدمت) در انتخابات شورای شهر تهران رتبه ۲۲ و علیرضا دبیر دیگر نامزد حاضر در لیست خدمت رتبه ۲۳ را کسب کرده‌اند و به ترتیب به عنوان عضو اول و دوم علی‌البدل شورای شهر تهران برگزیده شدند.

گفتنی است؛ تعداد صندوق شمارش شده (۱۶۱۱ صندوق) مربوط به شعب مختلف اخذ رای در شهر تهران است و مربوط به یک منطقه یا محدوده خاص نیست.

 
استمرار پیشتازی محسن هاشمی، الویری از مسجدجامعی پیش افتاد
بر اساس نتایج اولیه اعلام شده از انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران، گویا قرار است همان اتفاقی که برای لیست امید در انتخابات مجلس افتاد برای شورای شهر هم تکرار شود و تمام 21 کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و لیست امید راهی ساختمان شورای شهر تهران شوند. در نتایج غیررسمی اولیه محسن هاشمی رفسنجانی در صدر قرار دارد و 20 نفر بعدی نیز از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان هستند.
 
پیشتازی محسن هاشمی در شمارش صندوق‌های رای شورای شهر تهران

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.