| کد خبر: 131631 |

خوش‌بینی‌ها به پیروزی حسن روحانی بورس را سبز پوش کرد

تین نیوز

در حالی که آمارهای رسیده از وزارت کشور درباره دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران تا این لحظه گویای پیروزی حسن روحانی است با خوش بینی فعالان بازار سرمایه نسبت به آینده توافقات  واحدی را رد کرده است.

 

به گزارش ایسنا، خوش‌بینی‌ها به پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران سبب خوش‌بینی فعالان بازار سرمایه ایران شده و تا این لحظه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران نزدیک به 800 واحد رشد کرده و توانسته بعد از مدت‌ها وارد کانال 81 هزار واحدی شود.

 

همچنین از ابتدای باز شدن معاملات امروز بورس تهران شاخص کل هم‌وزن 240 واحد رشد کرده و به رقم 17 هزار و 662 واحدی رسیده است. علاوه بر این شاخص آزاد شناور تا این لحظه بیش از هزار واحد بالا رفته و در طراز 88 هزار و 628 واحدی نشسته است.

 

علاوه بر اینها شاخص بازار اول با رشد حدود 400 واحدی خود به رقم 56 هزار و 183 واحدی رسید و شاخص بازار دوم با بیش از دو هزار و 500 واحد رشد در میانه کانال 180 هزار واحدی ایستاد.

 

ارزش معاملات امروز نیز تا این لحظه به بیش از 108 میلیارد تومان رسیده و حجم معاملات رقم 641 میلیون سهم و اوراق بهادار را رد کرده است.

 

از ابتدای شنیده شدن خبرها از احتمال پیروزی حسن روحانی بسیاری از گروه‌های بورسی از جمله خودرویی‌ها، فلزات اساسی، دارویی‌ها، مواد غذایی و بانکی‌ها با روند رو به رشد مواجه شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.