| کد خبر: 130315 |

رییس فروم ریل سیستم UIC تاکید کرد؛

◄ بهره‌گیری از استاندارد بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل ریلی در راستای مدیریت بهینه

تین نیوز

رییس UIC ضمن تأکید بر پیش‌بینی استانداردهای جهانی حمل‌ونقل ریلی برای مدیریت مطلوب سیستم‌ها، گفت: استفاده از استانداردهای جهانی در حمل‌ونقل ریلی (IRIS) بهترین راه برای مدیریت است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مارک آنتونی رییس فروم ریل سیستم UIC، با بیان اینکه استانداردسازی یکی از مهم‌ترین مباحث در UIC به شمار می‌رود گفت: سهم بالای استانداردها در اجرای پروژه‌های به حدی است که اگر یکی از این موارد درست عمل نکرده و هماهنگ نباشد، عملیات کل سیستم را مختل خواهد کرد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه استانداردها برمبنای نحوه استفاده تغییر می‌کند بنابراین برحسب شرایط می‌توان از استانداردهای متفاوت بهره گرفت.

 

رییس فروم ریل سیستم تصریح کرد: استانداردهای UIC بیشتر در ساختار سازمان‌ها شکل پیدا می‌کند و برای هر منطقه استانداردهای مشخص وجود دارد .

 

وی با بیان اینکه استانداردها یا اجباری هستند یا پیشنهادی، گفت: استاندارد صنعت بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی (IRIS) الزامات مربوط به اجرای سیستم‌های مدیریت بازرگانی در بخش ریلی و تضمین ارایه خدمات مستمر با بالاترین کیفیت در تمام این زنجیره را تعریف می‌کند و می‌توان گفت استفاده از استاندارد صنعت بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی (IRIS) بهترین راه برای مدیریت است.

 

آنتونی همچنین در خصوص هزینه‌های نگهداری سیگنالینگ گفت: تمرکز بر روی معماری وارتباط میان سخت‌افزار ونرم‌افزار پروژه قبل از اجرای آن می‌تواند کاهش هزینه‌های نگهداری سیگنالینگ را در بر داشته باشد.

 

به گفته رییس فروم ریل سیستم UIC: به منظور جلوگیری از بروز مشکل بایستی بخش نیازمندی عملکردها از بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار جدا شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.