| کد خبر: 130261 |

در اطلاعیه شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) آمده است؛

◄ ادامه فعالیت شرکت بنیاد مستضعفان در پروژه «ترمینال سلام»

تین نیوز

شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از فعالیت پیمانکار پروژه ترمینال سلام خبر داد و هرگونه توقفی در این پروژه را تکذیب کرد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، چند روز گذشته برخی از رسانه‌ها از توقف کامل پروژه ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر دادند؛ در همین راستا روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای در خصوص این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است.

 

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) آمده است، به منظور توسعه همه جانبه مجموعه در راستای انجام بهره‌برداری و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران با دیدگاه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص راه‌اندازی و افتتاح واقعی پروژه  به منظور امکان بهره‌برداری صحیح از ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) مقرر گردید تا مذاکرات هرچه سریع‌تر صورت پذیرد.

 

از این رو فعالیت پروژه ترمینال «سلام» با مدل مالی BLT (اجاره به شرط تملیک) مورد تائید هیات وزیران قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است، فعالیت شرکت ملی ساختمان که از شرکت تابعه بنیاد مستضعفان است به عنوان پیمانکار پروژه ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) ادامه دارد و هم‌زمان با آن مشاور شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در طی طرحی بررسی‌های لازم به منظور امکان افزایش سطح کیفی و ظرفیت ترمینال را به انجام رسانده و روند قطعی پروژه به نحو مطلوب و بر اساس توافقات در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.