| کد خبر: 126428 |

◄ سال ۹۶؛ سال شکوفایی شهر فرودگاهی امام(ره) خواهد بود

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) سال 96 را سال شکوفایی شرکت دانست و عنوان کرد: تهیه برنامه 5 ساله شرکت یکی از مهم‌ترین اهداف ما در سال جاری است که امیدواریم تا پایان خردادماه سال جاری به نتیجه برسد.

 به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، صبح امروزمهندس محمود نویدی در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران شهر فرودگاهی امام  خمینی(ره)، از تمام کارکنان فرودگاه  بین المللی امام خمینی(ره) به علت 20 روز کار فشرده در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در نوروز سال جاری نحوه خدمات‌رسانی فرودگاه  بین المللی امام خمینی(ره) به مسافران نوروزی نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر بود. 

وی در همین راستا ادامه داد: در تلاش هستیم تا در سال جاری بتوانیم یک فرودگاه درخور شان مردم و جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم. 

 نویدی با بیان اینکه ما بر این اعتقادیم سال 94 سال تاسیس شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سال 95 سال تثبیت و انشالله سال 96 سال شکوفایی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باشد، افزود: با توجه به پتانسیل منطقه آزاد و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)و اقداماتی که از سال گذشته ایجاد شده است می‌تواند کمک شایانی به شکوفایی شهر فرودگاهی امام (ره) و گسترش - توسعه فرودگاه  بین المللی امام خمینی(ره) کند. 

 مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای را برای سال 96 داریم که بخشی از آن در سال 95 آغاز شده است که امیدواریم بتوانیم در سال جاری به سرانجام برسانیم؛ تهیه برنامه 5 ساله شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما است که با مشاور ناکو در حال تهیه است که امیدواریم تا خرداد ماه سال جاری بتوانیم تهیه کنیم. 

 وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه 5 ساله می‌تواند شهر فرودگاهی امام  خمینی(ره) را متحول کند، ابراز داشت: بعد از نهایی شدن برنامه 5 ساله حتما به سمع و نظر مدیران شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) خواهد رسید تا بتوانیم با تلاش و همدلی به سمت شکوفایی حرکت کنیم.
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    چقدر حرف کلیشه‌ای زد. هر سال همه می خواهند شکوفا شوند، آیا می‌شوند؟ آیا می‌توانند بشوند؟ و در پایان هر سال شروع به برشمردن مشکلات و موانع می‌کنند. خوب از اول حرفی را بزنید که می توانید انجام دهید نه حرفای کلیشه‌ای…