| کد خبر: 129452 |

فرماندار کرمانشاه:

اعتبارات عمرانی امسال کرمانشاه 45 درصد رشد داشته است

تین نیوز

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته عمرانی به این شهرستان در سال گذشته 850 میلیارد ریال بوده است، گفت: این رقم در سال جاری 45 درصد رشد نشان می دهد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر عصر پنجشنبه در کمیته برنامه ریزی کرمانشاه اظهار کرد: در مجموع بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد ریال طرح و پروژه در این شهرستان تعریف شده است.


وی افزود: بدون شک تخصیص این مقدار اعتبار روند توسعه ای کلانشهر کرمانشاه را سرعت بخشیده و می توان عمران و آبادانی زیادی همراه با اشتغال بوجود آورد.


رنجبر همچنین در خصوص سرشماری سال گذشته نیز گفت: با اعلام نتایج مشخص شد که حدود 55 درصد از جمعیت کل استان در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند.
وی گفت: با این حال تنها حدود 45 درصد اعتبارات استانی در اختیار شهرستان قرار گرفته است و این جوابگوی حجم پروژه های عمرانی کرمانشاه نیست.


فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور پرشور و حداکثری در این رویداد بر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود.


رنجبر با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، افزود: حدود 10 هزار نفر از عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات پیش رو را برعهده دارند.


وی همچنین کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را به رعایت قوانین انتخاباتی و پرهیز از تبلیغات زودهنگام فرا خواند و گفت: در صورت بروز چنین تخلفاتی صلاحیت آن ها دوباره بررسی و احتمال رد شدن آن وجود دارد.


رنجبر در پایان گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 تا 27 اردیبهشت به مدت یک هفته فرصت دارند کار تبلیغات انجام دهند و هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از این محدوده زمانی تخلف محسوب می شود.


پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.