| کد خبر: 11958 |

درنشست تعاملی نمایندگان مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان شد:

اجرایی کردن پروژه های عمرانی براساس اولویت در سال جاری

تین نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به نشست تعاملی و هم انديشي نمایندگان مجلس، گفت: در این نشست، اجرایی و عملیاتی کردن پروژه های عمرانی در استان بر اساس اولویت در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمد رضا اخوان عبداللهیان با تشریح جزئیات نشست تعاملی نمایندگان گفت: در این نشست مباحثی پیرامون راه های روستایی و شهری، شهرسازی، مسکن مهر و هر آنچه که به حوزه راه و شهرسازی مرتبط است مطرح و مطالبی درباره پیگیری این مسائل عنوان شد.

وی درخصوص پروژه تعیین اولویت های عمرانی در استان گفت:‌ این پروژه ها در قالب یک تیم اجرایی و یک کمیته نظارت و راهبردی بر پروژه ها درحال انجام است.

اخوان عبداللهیان اظهار داشت: در اجرای پروژه ها سعی خواهد شد تا اولویت‌ها مشخص و سپس عملیاتی شود.

وی با مورد توجه قراردادن اقداماتی که در مسیر تدوین اولویت‌ها انجام می‌شود بیان کرد: با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور مدیران و کارشناسان بخش های مختلف مجموعه راه و شهرسازی و بازدیدهای میدانی مختلف،‌ مشکلات و چالش‌های موجود در پروژه ها بحث و استخراج می شود.

وی ادامه داد: پس از جمع‌بندی و دسته‌بندی اطلاعات بدست آمده، نقشه اجرایی و عملیاتی پروژه به همراه شناسنامه‌هایی مشتمل بر اطلاعاتی مانند ضرورت انجام پروژه، خروجی‌های مورد انتظار از انجام پروژه، معرفی تخصص‌های مورد نیاز جهت انجام پروژه و تبیین رئوس کلی شرح خدمات پروژه، ترسیم می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی یاد آورشد: خروجی همفکری نمایندگان و مدیران اجرایی در عملیاتی کردن برنامه‌ها و اولویت‌های کاری مطرح شده، نتیجه‌ مثبت و قابل قبول را در پی دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.