| کد خبر: 102714 |

افتتاح ۳۰ پروژه شاخص را در حوزه ساخت، توسعه و نگهداری راه‌های استان مرکزی

تین‌نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ۳۰ پروژه شاخص را در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها و راهداری، همزمان با سفر هیئت دولت به این استان با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۶۸ میلیون ریال آماده افتتاح دارد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجیدرضا نصراله نژاد گفت: با تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این اداره کل در پایان شش ماهه نخست امسال، ۸ پروژه را در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها و ۲۲ پروژه را در حوزه راهداری آماده افتتاح دارد.

وی با تشریح جزئیات پروژه‌های حوزه ساخت و توسعه راه‌ها افزود: احداث قطعه اول و دوم بزرگراه اراک-خمین به طول مجموع ۱۱ کیلومتر، احداث بخشی از بزرگراه خمین-اراک به ۶/۵ کیلومتر، احداث ۵ کیلومتر از باند دوم محور زیراب در راه مواصلاتی محلات-دلیجان،احداث ۵ کیلومتر از راه اصلی خمین –قورچی باشی، احداث ۱۵/۲ کیلومتر از باند دوم ساوه-بوئین زهرا، احداث راه اصلی و بهسازی محور کمیجان –ساروق –آهنگران به طول ۷ کیلومتر ،روکش، درزگیری و لکه گیری محور سلفچگان –دلیجان –اصفهان به طول ۷۰ کیلومتر به مجموع اعتبار هزینه شده ۸۴۹ هزار میلیون ریال در سفر کاروان تدبیر و امید رسما به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی درخصوص پروژه‌های حوزه راهداری این اداره کل بیان داشت: ۱۲ پروژه با موضوع راه روستایی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۱ هزار  میلیون ریال و همچنین ۱۰ پروژه دیگر با موضوع سایر موضوعات حوزه راهداری با صرف اعتباری بالغ بر ۸۷ هزار میلیون ریال در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت رسمی به بهره برداری خواهند رسید.

گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان نیمه نخست امسال جمعا  ۲۲ پروژه شاخص را در حوزه راهداری و ۸ پروژه شاخص را در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها آماده بهره برداری نموده است. ضمن اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابه مامونیه نیز در جریان این سفر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۴ هزار میلیون ریال به بهره برداری رسیده و جهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.