| کد خبر: 117931 |

رشد فروش جهانی سنگین‌های فولکس

تین نیوز| گروه خودروسازی فولکس‌واگن طی سال 2016 تحت برندهای «مان»، «اسکانیا» و «اتوبوس و کامیون فولکس‌واگن» حدود 184 هزار دستگاه کامیون و اتوبوس فروخته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اکونومیک تایمز، به این ترتیب فروش جهانی کامیون و اتوبوس‌ این گروه خودروسازی نسبت به سال 2015 با رشد 3 درصدی رو به رو شده است. برند مان در سال 2016 موفق به فروش 83 هزار و 200 دستگاه کامیون و اتوبوس شده که نسبت به سال قبل از آن با رشد 5 درصدی رو به رو شده است. فروش واحد اسکانیا 6 درصد افزایش یافته و به 81 هزار و 350 دستگاه کامیون و اتوبوس رسیده است. با این وجود فروش برند «اتوبوس و کامیون فولکس‌واگن» نسبت به سال 2015 حدود 17 درصد کاهش یافته و به 20 هزار و 370 دستگاه رسیده است. این مساله نشان‌دهنده مشکلات اقتصادی در آمریکای جنوبی به ویژه در برزیل است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.