|
کد خبر:
117931
|
رشد فروش جهانی سنگینهای فولکس
تین نیوز| گروه خودروسازی فولکسواگن طی سال 2016 تحت برندهای «مان»، «اسکانیا» و «اتوبوس و کامیون فولکسواگن» حدود 184 هزار دستگاه کامیون و اتوبوس فروخته است.
به گزارش تین نیوز به نقل از اکونومیک تایمز، به این ترتیب فروش جهانی کامیون و اتوبوس این گروه خودروسازی نسبت به سال 2015 با رشد 3 درصدی رو به رو شده است. برند مان در سال 2016 موفق به فروش 83 هزار و 200 دستگاه کامیون و اتوبوس شده که نسبت به سال قبل از آن با رشد 5 درصدی رو به رو شده است. فروش واحد اسکانیا 6 درصد افزایش یافته و به 81 هزار و 350 دستگاه کامیون و اتوبوس رسیده است. با این وجود فروش برند «اتوبوس و کامیون فولکسواگن» نسبت به سال 2015 حدود 17 درصد کاهش یافته و به 20 هزار و 370 دستگاه رسیده است. این مساله نشاندهنده مشکلات اقتصادی در آمریکای جنوبی به ویژه در برزیل است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.