| کد خبر: 248182 |

◄ نگاهی به بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا، Icon of the Seas + فیلم

شرکت Royal Caribbean International در سال 2024 کشتی غول پیکر Icon of the Seas را با یک پارک آبی روانه دریا می کند.

تین نیوز

شرکت Royal Caribbean International در سال 2024 کشتی غول پیکر Icon of the Seas را با یک پارک آبی روانه دریا می کند.

به گزارش تین نیوز، شرکت Royal Caribbean International از طرح کشتی غول پیکری به نام  Icon of the Seas  رونمایی کرده که بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیاست. این کشتی که چندین طبقه و حتی یک پارک آبی دارد، قرار است تا اواخر سال 2023 مراحل تولید را پشت سر بگذارد و در سال  2024  شروع به کار کند.

 

کشتی تفریحی Icon of the Seas

بر اساس بیانیه ای که در این باره منتشر شده، کشتی Icon of the Seas یک ساحل، یک مرکز استراحت و حتی یک  پارک آبی  دارد و انواع سرگرمی ها را برای مسافران خود فراهم می کند. «جیسون لیبرتی»، رئیس و مدیرعامل Royal Caribbean Group می گوید آن ها با هر کشتی جدید  استانداردهای صنعت سفر  را بالاتر می برند و در عین حال تجربه مسافران خود را ارتقا می دهند.

کشتی تفریحی Icon of the Seas

لیبرتی ادامه می دهد: «از زمانی که افراد روی کشتی های ما قدم می گذارند، هر تجربه به طور خاص طراحی شده تا بهترین شرایط سفر را برای آن ها به ارمغان بیاورد. ما با Icon of the Seas این تجربه را به سطح جدیدی بردیم و بهترین شکل سفر را برای خانواده ها ایجاد کردیم.»

این کشتی دارای بزرگ ترین پارک آبی در دریاست و با چشم اندازهای بی نظیر خود می تواند لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزند. Icon of the Seas همچنین  بیش از 40 رستوران، کافه و مرکز تفریحی دارد و سرگرمی های مدرنی را در اختیار افراد قرار می دهد.

کشتی تفریحی Icon of the Seas

کشتی Icon of the Seas پنج منطقه خواهد داشت

«مایکل بی لی»، رئیس و مدیرعامل Royal Caribbean International می گوید: «Icon of the Seas حاصل بیش از 50 سال ایجاد تجربه های خاطره انگیز و تعهد بعدی ما به کسانی است که عاشق سفرند.» این شرکت در کشتی خود  پنج منطقه  را برای مسافران در نظر گرفته که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند.

برای مثال منطقه  Chill Island  دارای یک استخر با بخش های مختلف است که هر کدام از این بخش ها به دریا مشرف اند.  Hideaway  منطقه دیگری است که 40 متر با سطح دریا فاصله دارد و به همراه باشگاه های جذاب خود، نمای فوق العاده ای را برای مسافران به نمایش می گذارد.

کشتی تفریحی Icon of the Seas

Icon of the Seas گنجایش ۷ هزار و ۶۰۰ مهمان را خواهد داشت و اتاق های دیگر شامل سوئیت خانوادگی ساحلی، با آلاچیق‌ هایی که برای کودکان به دور از بزرگسالان تعبیه شده، سوئیت های کناری برای تماشای غروب خورشید و نمای پانورامای اقیانوس خواهد بود. میهمانان هنگامی که از رختخواب بیرون می‌آیند آنقدر آبنما می‌بینند که ممکن است در تشخیص کشتی از اقیانوس دچار مشکل شوند.

کشتی تفریحی Icon of the Seas

کشتی تفریحی Icon of the Seas

کشتی آیکون بزرگ ترین پارک آبی درون دریا را خواهد داشت که شش سُرسُره رکوردشکن را با ویژگی های مختلف نظیر شیب ۶۶ درجه، اولین سرسره سقوط آزاد درون دریا و بلندترین سرسره را در خود جای می‌دهد. این کشتی همچنین بزرگ ترین استخر درون دریا را درون خود جای خواهد داد.

در طبقه بالای کشتی مکانی آرام وجود دارد که مهمانان می‌توانند حین تماشای مناظر اطراف اقیانوس و آبشار شگفت انگیز به صرف غذا و نوشیدنی مشغول شوند.

کشتی تفریحی Icon of the Seas

کشتی تفریحی Icon of the Seas

کشتی تفریحی Icon of the Seas

آیکون اولین کشتی رویال کاریبین با فناوری پیل سوختی خواهد بود که انرژی خود را از گاز طبیعی مایع، پاک ترین سخت دریایی، می‌گیرد و همچنین به لطف کاربردهای اثبات‌شده دیگر نظیر اتصال برق به ساحل و سیستم های بازیابی گرمای اتلاف‌شده، Icon of the Seas، پایدارترین کشتی این شرکت تا به امروز خواهد بود.

این کشتی قرار است در تمام طول سال سفری هفت شبه از میامی به شرق و غرب کارائیب داشته باشد.

حجم ویدیو: 18.44M | مدت زمان ویدیو: 00:07:36 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: دیجایتو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • درسا 0 0

    عا لی بود💝💝