| کد خبر: 268917 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ کیفیت بالای برگزاری جلسات کاری در اسپیناس پالاس

کمتر کسی پیدا می شود که لوکس ترین و معروف ترین هتل پنج ستاره تهران را نشناسد. هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران به عنوان کاخی مجلل شناخته می شود که در نوع خود بهترین به حساب می آید.

تین نیوز

کمتر کسی پیدا می شود که لوکس ترین و معروف ترین هتل پنج ستاره تهران را نشناسد. هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران به عنوان کاخی مجلل شناخته می شود که در نوع خود بهترین به حساب می آید. این هتل فعالیت هایش را به رزرو واحدهای اقامتی و تهیه امکانات لوکس برای مسافران محدود نکرده است. بخشی از فعالیت های این هتل به اجاره سالن های VIP برای برگزاری جلسات کاری، مراسم ها، جشن های بزرگ و رویدادهای مهم مربوط می شود. در این مطلب به معرفی این سالن ها خواهیم پرداخت.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر برای اقامت در پایتخت، رزرو هتل اسپیناس پالاس را انجام داده اید، این هتل را در نشانی سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33 پیدا کنید. اسپیناس پالاس 400 واحد اقامتی و 21 طبقه دارد. این هتل لوکس چندین رستوران و کافی شاپ دارد که هریک در نوع خود بی نظیر است. در رستوران لاتون طعم بهترین غذاها را با سبکی مجلل و اشرافی بچشید.

پیش از حضور در رستوران دیبا هتل اسپیناس حواستان باشد تا در زیبایی دکوراسیون و نقش ونگارهایی غرق نشوید که در فضای داخلی رستوران خودنمایی می کنند. دوست دارید طعم غذا و نوشیدنی تان را در فضایی باز بچشید؟ پس سری به کافه سان ست در هتل اسپیناس پالاس بزنید. این کافه در سرو میان وعده هایی خوش طعم، انواع قهوه با طعم اصیل، نوشیدنی های سنتی سرد و گرم و... یکی از بهترین ها به حساب می آید.

سالن های اجتماعات

یکی از بخش های مهم هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس سالن های اجتماعات آن است. این سالن ها محل برگزاری جلسات مهم اداری، رویدادهای خاص، مراسم های بزرگ، همایش های مهم، جشن های ویژه، تئاترهای موزیکال خاص و کنسرت های موسیقی هستند. از این سالن ها می توان به پالاس هال، برنا، امیران یک، امیران دو، رویال هال دو، پارسه یک، رویال هال یک، پارسه دو، سالن VIP لاتون، دیبا هال و سالن آمفی تئاتر رویال هال تهران اشاره کرد.

سالن برنا هتل اسپیناس پالاس

مدیران گروه های موسیقی، مدیران هنری و... برای برگزاری برنامه های خود مانند کنسرت های موسیقی، انواع تئاترها، نمایشگاه های خاص، گالری های هنری قیمتی و جشن های بزرگ می توانند با مسئولان هتل اسپیناس پالاس تماس بگیرند. هریک از سالن های هتل اسپیناس پالاس متناسب با کاربری خاصی ساخته شده و طراحی ویژه ای دارند.

دراین میان رویال هال تنها سالنی است که برای برگزاری کنسرت های موسیقی مناسب به نظر می رسد. در این سالن سیستم های صوتی پیشرفته و حرفه ای تعبیه شده تا مهمانان از شنیدن آوای خوش آواز هنرمندان و صدای مسحورکننده سازهایشان به وجد آیند. رزرو اتاق جلسات و سالن های ویژه هتل اسپیناس فقط به اجاره فضا محدود نیست. شما می توانید منوی پذیرایی از مهمانان را انتخاب کنید و شیوه خاصی را برای پذیرایی از مهمانانتان سفارش دهید.

در اتاق های ویژه جلسات هتل اسپیناس پالاس، به امکانات و شرایط خاصی دسترسی دارید که کیفیت برگزاری مراسم ها را بالا می برند. پخش کننده های ویدیویی، سیستم های ضبط صوت، دوربین های با کیفیت، ویدئو کنفرانس، تجهیزات صوتی و سیستم های استیج روشنایی صدا بخشی از این امکانات هستند. با اجاره این سالن ها امکان استفاده از خدماتی مانند تبادل ارز بین المللی، لیموزین و کرایه ماشین لوکس، ارسال و دریافت محتوای کنفرانس، خدمات پیک، خدمات چاپ، فکس، فتوکپی و مرکز تجارت بزرگ با رایانه های شخصی را خواهید داشت.

هتل تالارپالاس

تالار پلاس

این سالن ظرفیت پذیرایی از 400 مهمان را دارد. شیوه ساخت و طراحی تالار پلاس به شکلی است که مهمانان می توانند در چند ردیف پشت سر هم بنشینند. بهتر است در شرایطی تالار پلاس را اجاره کنید که قصد برگزاری کارگاهی آموزشی برای افرادی خاص را دارید. فضای مجلل این تالار تصویر بسیار لوکسی از برندتان را به نمایش می گذارد. سیستم صوتی و نورپردازی مناسب این تالار شرایط را برای برگزاری دوره های آموزشی فراهم کرده است.

اتاق جلسات برنا

در سالن برنا شاهد فضایی بسیار لوکس و مجلل تر از تالار پلاس هستیم. اتاق جلسات برنا را برای دورهمی های بیزینسی خود رزرو کنید. یادتان باشد این فضا گنجایش حضور 30 نفر را دارد. چند میز گرد در این سالن چیده شده که صندلی های شیک و با کیفیت اطراف آن را گرفته اند. در اتاق جلسات برنا نیازی نیست نگران درز اطلاعات حیاتی و مهم درباره کسب وکارتان باشید. این فضا برای جلساتتان بسیار امن و آرامش بخش خواهد بود.

اتاق جلسات پارسا

در اتاق VIP پارسا نیز شاهد طراحی و دکوراسیون لوکسی هستیم که اعتبار برندتان را حفظ می کند. این اتاق از نظر متراژ تقریبا شبیه به اتاق جلسات برنا است؛ اما ظرفیت پذیرش مهمانان بیشتری را دارد. دلیل اصلی آن هم تعداد بیشتر میزهای گرد و به طبع صندلی های اطرافشان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.