| کد خبر: 260226 |

اطلاعات جامع درباره قوانین جا به جایی پول در دبی

جا به جایی پول در دبی قوانین مخصوص به خود را داشته و هیچ فردی نمی تواند خارج از این قوانین برای حمل، انتقال یا واریز پول در دبی اقدام کند.

تین نیوز

جا به جایی پول در دبی قوانین مخصوص به خود را داشته و هیچ فردی نمی تواند خارج از این قوانین برای حمل، انتقال یا واریز پول در دبی اقدام کند. اگر شما هم قصد مهاجرت یا مسافرت به دبی را داشته و می خواهید با خود مقداری وجه نقد را همراه داشته باشید یا این که قصد جا به جایی پول در امارات را داشته باشید، بهتر است که پیش از سفر ابتدا با این قوانین به صورت کامل آشنایی داشته باشید. در راستای اهمیت اطلاع از این قوانین، در ادامه این مطلب  تمامی موارد ضروری درباره قوانین جا به جایی پول در دبی به صورت کامل توضیح داده شده است. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

قوانین حمل پول در دبی

به گزارش تین نیوز به نقل از الی گشت، در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که مسافران دبی می توانند تنها میزان محدودی از درهم امارات را در هر سفر همراه خود داشته باشند. زمانی که وارد فرودگاه دبی می شوید، باید میزان پولی که همراه خود دارید را به مسئولین اطلاع دهید. هر مسافری می تواند حداکثر ۱۰۰ هزار درهم یا معادل آن را به ارزهای دیگر همراه خود داشته باشند. در صورتی که فرد هنگام ورود به دبی یا خروج از آن بیشتر از این مبلغ را همراه داشته باشد، باید ابتدا به گمرک امارات اطلاع داده و دلیل همراه داشتن این میزان پول را به اطلاع آن ها برساند. در غیر این صورت فرد اجازه ورود به دبی یا خروج از این شهر را نخواهد داشت.

جا به جایی پول در دبی با استفاده از پی پال

جا به جایی پول در دبی با استفاده از روش های مختلفی امکان پذیر است. یکی از این روش ها که برای سالیان سال مورد تایید افراد بوده است و در تمامی کشورهای دنیا از آن استفاده می شود، درگاه پی پال است. شرکت خدماتی پی پال سالیان سال است که به افراد در کشورهای مختلف خدمات مالی ارائه می دهد و از این جهت هم استفاده از آن کاملا امن است. برای استفاده از پی پال برای جا به جایی پول در دبی باید هر دو طرف حساب پی پال داشته باشند.

متاسفانه به علت تحریم ها، ساخت حساب کاربری پی پال برای ایرانیان امکان پذیر نیست. اما در ایران شرکت های واسطه ای وجود دارند که به کاربران اجازه می دهند تا از این سرویس استفاده کنند. کاربران باید قبل از استفاده از این سرویس ها، ابتدا از اعتبار شرکت واسط اطمینان حاصل کنند. کارمزد انتقال پول به دبی از طریق پی پال با استفاده از این شرکت ها به نرخ شرکت ها بستگی دارد.

جا به جایی پول در دبی با استفاده از وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی از شرکت های آمریکایی است که به تازگی در امارات هم شعبه جدیدی باز کرده و به افراد اجازه می دهد تا برای جا به جایی پول در دبی از این شرکت استفاده کنند. روند انتقال پول به دبی از طریق وسترن یونیون بسیار ساده بوده و با سرعت بالایی انجام می شود. استفاده مستقیم از خدمات این شرکت هم مانند پی پال برای ایرانیان ممکن نبوده و به دلیل تحریم ها اجازه ساخت حساب کاربری را ندارند. به همین دلیل هم افرادی که قصد جا به جایی پول در دبی را داشته باشند باید ابتدا یک واسط امن برای استفاده از این سرویس انتخاب کنند. استفاده از این سرویس هم با توجه به شرکت واسط کارمزد متفاوتی خواهد داشت.

جا به جایی پول در دبی با پروتکل سوئیفت

استفاده از پروتکل سوئیفت برای جا به جایی پول در دبی بسیار ساده است. افراد می توانند به سادگی به یک بانک مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک و اطلاعات مورد نیاز، وجه مورد نظر خود را به دبی انتقال بدهند. برای انجام این کار باید ابتدا مدارک شناسایی فرد فرستنده پول ارائه شود تا یک فرم انتقال وجه به او ارائه شود. در این فرم درباره اطلاعات فرد دریافت کننده و بانک مقصد سوالاتی پرسیده می شود.

باید تمامی این اطلاعات به صورت کامل و دقیق پر شده و مغایرتی با مدارک شناسایی نداشته باشد. سپس از طرف بانک مبداء یک کد به نام کد سوئیفت به فرد ارائه می شود. این کد متشکل از کد شعبه، کد بانک مقصد، کد جغرافیایی بانک و سایر کدهای لازم برای شناسایی این بانک است. فرد دریافت کننده در دبی می توانند کد سوئیفت را به بانک مقصد ارائه داده و سپس وجه مورد نظر را دریافت کنند.

جا به جایی پول در دبی از طریق صرافی

یکی دیگر از روش های امن جا به جایی پول در دبی، با استفاده از صرافی هاست. در این روش افراد نیازی به مراجعه به بانک یا استفاده از شرکت های واسطه برای سرویس های انتقال وجه ندارند. تنها کافی است که افراد به یک صرافی امن مراجعه کرده و سپس برای انتقال وجه، مبلغی را تحویل داده تا معادل آن درهم به صرافی مقصد تحویل داده شود. صرافی یک کد رهگیری به فرستنده وجه داده و سپس فرد دریافت کننده می تواند با این کد به صرافی معتبر در دبی مراجعه کرده و وجه مورد نظر خود را دریافت کند. متاسفانه امروزه چاپ کردن فیش ساختگی و ارائه کد رهگیری تقلبی در برخی از صرافی ها بسیار زیاد شده است.

در همین راستا داوطلبان باید ابتدا از اعتبار صرافی مورد نظر خود اطمینان کامل را کسب کرده و سپس برای انتقال وجه به دبی اقدام کند. کارمزد انتقال پول از طریق صرافی با توجه به صرافی و نوع ارز انتخابی می تواند متفاوت باشد.

جا به جایی پول در دبی با واسطه های مختلف

یک روش دیگر برای جا به جایی پول در دبی، استفاده از واسطه های مختلف و آژانس های ارائه این خدمات است. با وجود این که در این روش از هیچ بانک یا صرافی استفاده نمی شود، اما مدارک و کد رهگیری برای پیگیری انتقال پول توسط واسطه ها یا آژانس ها به افراد ارائه می شود. در همین راستا نیازی نیست تا فرد نگران امنیت استفاده از این روش باشند. این روش کاملا امن بوده و در صورتی که وجه انتقالی به دست فرد گیرنده در دبی نرسد، افراد امکان شکایت از آژانس را خواهند داشت. میزان کارمزد جا به جایی پول در دبی با استفاده از این واسطه ها کمتر از استفاده از روش های بانکی یا درگاه های پرداخت است.

کلام آخر

در این مطلب با برخی از بهترین و امن ترین روش های جابه جایی پول در دبی آشنا شدیم. تمامی روش های معرفی شده در این مطلب روش های امنی هستند و افراد در صورت عدم دریافت وجه در مقصد امکان شکایت خواهند داشت. اما باید این موضوع را در نظر داشت که قبل از استفاده از شرکت های واسطه، صرافی ها و آژانس های مختلف، باید ابتدا از اعتبار آن ها اطمینان داشت.

به همین دلیل به متقاضیان توصیه می شود که ابتدا درباره روش انتقال پول به خوبی تحقیق کرده و سپس بهترین شرکت واسطه را برای انجام این کار انتخاب کنند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.