| کد خبر: 249368 |

رپرتاژ آگهی

◄ هتل آپارتمان های قشم

هتل آپارتمان‌ها معمولا دو یا یک ستاره هستند و البته بعضی از آنها با توجه به شرایط پذیرایی‌شان تعداد ستاره‎های بیشتر یا کمتری دارند.

تین نیوز

جزیره قشم علاوه بر هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی، دارای چندین هتل آپارتمان است که در سراسر شهر پخش شده‌اند و امکان اقامت راحت برای افرادی که هتل آپارتمان را به هتل ترجیح می‌دهند، فراهم می‌آورند.

هتل آپارتمان‌ها معمولا دو یا یک ستاره هستند و البته بعضی از آنها با توجه به شرایط پذیرایی‌شان تعداد ستاره‎های بیشتر یا کمتری دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با مهم‌ترین و معروف‌ترین هتل آپارتمان های قشم آشنا کنیم.

هتل قشم

 

هتل آپارتمان سما۲ 

هتل آپارتمان دو ستاره سما ۲ واقع در خیابان سام و زال است، ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۱۶ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است. این مجموعه در نزدیکی مرکز شهر، مراکز تجاری جزیره از جمله مرکز خرید ستاره قشم، سیتی سنتر ۱ و ۲ قرار گرفته است. شما می‌توانید با رزرو هتل در قشم با بهترین قیمت در این هتل آپارتمان اقامت کنید و از امکانات رفاهی آن بهره ببرید.

هتل آپارتمان های شادناز ۱ و 2 قشم

هتل آپارتمان دو ستاره شادناز۱ این هتل دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و بازار قدیم قشم را دارد. هتل آپارتمان شادناز 2 نیز در سه طبقه و دارای 9 باب اتاق و سوئیت است که از طبقات همکف تا سوم قرار دارند. هتل آپارتمان شادناز 2 فاصله 750 متر تا اسکله تفریحی قشم دارد. مرکز خرید ستاره کمتر از یک کیلومتر از این هتل آپارتمان‌ فاصله دارد. 

هتل آپارتمان قباد قشم

هتل آپارتمان قباد هتل آپارتمان دو ستاره قباد در سال ۱۳۹۰ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. از مزایای اقامت در این هتل آپارتمان می‌توان به دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس، بازار قدیم اشاره نمود. این هتل آپارتمان یکی از واحدهای اقامتی معروف در جزیره قشم است که مسافرانی که در جستجوی هتل آپارتمان هستند، به آن رفت و آمد کرده و در آن اقامت می‎کنند. با اجاره سوئیت ساحلی در قشم سفری لذت‌بخش را در کنار دریا تجربه کنید.

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان سه ستاره آرش قشم در چهار طبقه بنا شده‌ و دارای 12 باب سوئیت است که در طبقات دوم تا چهارم قرار دارند. سوئیت‌های هتل آپارتمان آرش فاقد سیستم گرمایشی است و هتل در بخش ورودی دارای تعدادی پله است. هتل آرش قشم در بلوار آزادگان و در فاصله 3.5 کیلومتر تا ساحل دریا قرار دارد.

هتل قشم

 

هتل آپارتمان پلاس قشم

هتل پلاس قشم، هتلی 3 ستاره در قلب جزیره است که با 5 دقیقه پیاده‌روی نسبت به مراکز خرید از جمله بازار قدیم، اسکله ذاکری، دریای نیلگون خلیج فارس و تفریحگاه‌ها قشم فاصله دارد. این هتل با اتاق‌های سوئیت و استاندارد و راحت، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است و دارای یک کافی‌شاپ‌ با صبحانه سلف در فضایی صمیمی است.

هتل آپارتمان آدینه قشم دو ستاره

هتل آپارتمان آدینه قشم دارای 13 باب سوئیت یک‌خوابه و دوخوابه در چهار طبقه است. بخش ورودی هتل آپارتمان آدینه دارای تعدادی پله است و یک باب از واحدهای یک خوابه در پشت‌بام واقع شده‌ است که فاقد آسانسور است. بازار پردیس در فاصله دو کیلومتری هتل آدینه قشم قرار دارد.

هتل آپارتمان گل پونه قشم

ساختمان هتل آپارتمان گل پونه یک طبقه بوده و دارای 7 اتاق و سوئیت است. هتل در بخش ورودی دارای 3 پله است. واحدهای هتل آپارتمان به دلیل شرایط آب و هوای جنوب، فاقد سیستم گرمایشی هستند. صبحانه در داخل اتاق سرو می‌شود و ساعت سرو آن 7:30 الی 9 است. در طبقه همکف هتل یک سفره خانه سنتی واقع با ظرفیت 50 نفر وجود دارد. 

هتل آپارتمان خانه سبز قشم 

هتل آپارتمان یک ستاره خانه سبز قشم دارای 12 واحد آپارتمانی در طبقات اول تا چهارم است. آپارتمان‌های هتل آپارتمان خانه سبز فاقد سیستم گرمایشی است. فاصله هتل آپارتمان خانه سبز مراکز خرید نظیر بازار ستاره، پاساژ فردوسی، پاساژ پردیس و بازار قدیم قشم می‌توانند از هتل خانه سبز حداکثر 3 کیلومتر است. هتل آپارتمان فاقد رستوران و کافی شاپ است. 

هتل آپارتمان دوستان قشم

هتل آپارتمان دوستان قشم دارای 6 باب سوئیت و واحد آپارتمانی است که در طبقات دوم تا چهارم پراکنده شده‌اند. هتل آپارتمان دوستان به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید نظیر بازار ستاره و پاساژ پردیس به آسانی دارد. از دیگر اماکن گردشگری قشم می‌توان به قلعه پرتغالی‌ها و نمایشگاه بین‌المللی اشاره کرد که از هتل دوستان حداکثر 1.5 کیلومتر فاصله دارند. هتل آپارتمان دوستان فاقد رستوران و کافی شاپ است. 

هتل قشم

 

هتل آپارتمان کاوان قشم

هتل آپارتمان کاوان با دارا بودن 11 باب سوئیت پذیرای مهمانان گرامی در جزیره قشم است. همچنین هتل کاوان به دلیل واقع بودن در خیابان ولیعصر، به بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی‌ها که از اماکن گردشگری این جزیره است، دسترسی آسانی دارد. در نظر داشته باشید که هتل کاوان در بخش ورودی دارای چهار پله است. سالن صبحانه خوری هتل کاوان واقع در طبقه 1- بوده و ساعت سرو صبحانه: 8 الی 10 صبح است.

هتل آپارتمان آنا قشم

هتل آپارتمان آنا قشم در 5 طبقه مثبت بنا شده است و دارای 24 باب سوئیت است. هتل آپارتمان آنا در فاصله 300 متری بازار قدیم قشم قرار دارد. با اقامت در هتل آنا قشم می توان با پیمودن مسافت 1.3 کیلومتر به ساحل دریا دسترسی داشت. هتل آپارتمان آنا فاقد سیستم گرمایشی بوده، همچنین هتل در قسمت ورودی دارای تعدادی پله است. سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 80 نفر بوده و ساعت سرو صبحانه: 7:30 الی 9:30 است.

هتل آپارتمان پرشیا قشم

هتل آپارتمان پرشیا قشم در 5 طبقه بنا شده است و دارای 24 باب سوئیت برای پذیرایی از مهمانان محترم است. واحدهای هتل پرشیا در طبقات اول تا سوم هستند. با اقامت در هتل پرشیا می‌توان با پیمودن حداکثر مسافت 800 متر به مراکز خرید پردیس و ستاره قشم دسترسی داشت. هتل آپارتمان پرشیا در بخش ورودی دارای تعدادی پله است و سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه پنجم با ظرفیت 40 نفر بوده و ساعت سرو صبحانه 7:30 الی 9 است.

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم در سه طبقه و شامل 9 واحد آپارتمانی است که در طبقات اول تا سوم پراکنده شده‌اند. این هتل فاقد سیستم گرمایشی است. میهمانان با پیمودن مسافت حداکثر 2 کیلومتر به بازار ستاره، سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 رسیده و جهت تماشای خلیج همیشگی فارس می‌بایست از هتل آپارتمان وانیا، 2 کیلومتر مسافت طی کنند.

هتل آپارتمان کیمیا 1 قشم 

هتل آپارتمان دو ستاره کیمیا 1 در شهرک سام و زال جزیره قشم، در پنج طبقه مشتمل بر 11 واحد اقامتی ساخته شده است. هتل کیمیا 1 در منطقه‌ای آرام قرار دارد و فاصله آن تا ساحل دریا حدودا 4 کیلومتر است. این هتل در فاصله حداکثر 3.5 کیلومتر از مراکز خرید نظیر سیتی سنتر 1 و 2 و ستاره واقع شده است. صبحانه در اتاق از ساعت 8 الی 9 صبح سرو می‌شود. 

هتل آپارتمان امپراطور قشم

هتل آپارتمان امپراطور قشم در 4 طبقه بنا شده و دارای 8 واحد آپارتمان با امکانات کامل اقامتی است. قلعه پرتغالی‌ها از جمله جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم است که هتل امپراطور قشم در فاصله 3 کیلومتری آن قرار دارد. این آپارتمان دو خوابه برای پنج نفر ظرفیت دارد و فاقد ستاره است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.