| کد خبر: 206045 |

بازخوانی؛

◄ سخنگوی سازمان هواپیمایی 15 بهمن 98 درباره پروازها به چین چه گفت؟ + فیلم

یازدهم بهمن‌ماه سال جاری، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه به صداوسیما عنوان می‌کند که پروازهای چین و آسیای شرقی با دقت با هماهنگی وزارت بهداشت در حال انجام است.

تین نیوز

حدود 20 روز پیش، در حالی که نخستین موج شیوع ویروس کرونا در چین در صدر اخبار بود؛ شاید بسیاری مسئولان حمل و نقل هوایی کشور تصور ورود و شیوع بیماری به این سرعت به کشور را نداشتند و به همین دلیل پروازهای مسافری ماهان همچنان به این کشور ادامه داشت.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، یازدهم بهمن‌ماه سال جاری، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه به صداوسیما عنوان می‌کند که پروازهای چین و آسیای شرقی با دقت با هماهنگی وزارت بهداشت در حال انجام است.

او در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که تا به این لحظه اقدامی مبنی بر تعلیق پروازها در این مسیرها انجام نگرفته است و می‌گوید: ادامه این پروازها به دلیل این است که هیچ گزارشی مبنی بر مبتلا و یا منتشر شدن ویروس کرونا به ایران نداشته‌ایم.

در حالی تا روز 12 بهمن‌ماه همچنان این پروازها ادامه داشت که امروز محمدحسین قربانی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت درباره خطر انتقال ویروس کرونا از طریق پرواز به کشور چین به ایرلاین‌‌ها هشدار داده بود، گفت: با وجود این هشدارهای پزشکی، ایرلاین‌ها خود را خصوصی دانسته و عنوان کردند نباید به خاطر تصمیمات دولتی متضرر شوند.

وی این راه هم گفته است که متأسفانه این ویروس از طریق ارتباط و پرواز به چین و آسیای شرقی و همچنین رعایت نکردن مسائل بهداشتی در مبادی ورود به کشور از جمله فرودگاه‌ها  به کشورمان منتقل شده است.

وزیر بهداشت امروز  درباره منشا این بیماری در کشوری گفته است: طبق بررسی‌هایمان منبع ویروس را پیدا کردیم که از ناقلین چینی بوده است و موارد آن در حال مشخص شدن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.