| کد خبر: 268517 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ اولین دوره نمایشگاه ایران بیلد در شهر آفتاب برگزار شد

ایران بیلد یا نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، عنوان رویدادی است که با همکاری تسفا (تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان) و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه فولادی ایران از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

تین نیوز

ایران بیلد یا نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، عنوان رویدادی است که با همکاری تسفا (تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان) و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه فولادی ایران از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد. در نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، بیش از 90 شرکت فعال در صنعت ساختمان حضور داشتند و دستاوردها و محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، بهترین فرصت برای تقویت آگاهی از برند و مارکتینگ شرکت ها و فعالان این حوزه بود. شرکت ها با به نمایش گذاشتن محصولات و دستاوردهای خود، با مشتریان واقعی دیدار و برای فروش محصولاتشان مذاکره کردند. علاوه بر این، شرکت کننده ها در ایران بیلد 2024 توانستند به ارزیابی خوبی از جایگاه خود در بازار دست پیدا کنند تا در ادامه مسیر کسب و کار خود، به بهبود نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود بپردازند. بازدیدکنندگان، علاقه مندان و فعالان حوزه ساختمان سازی نیز در نمایشگاه ایران بیلد 2024 حضور داشتند تا از آخرین محصولات و دستاوردهای این صنعت مطلع شوند.

همایش تهران بیلد

 

تسفا، برگزار کننده اولین دوره ی نمایشگاه ساختمان بود

 شرکت تسفا (تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان) که از برترین تامین کنندگان مقاطع فولادی در ایران به شمار می رود، به عنوان برگزارکننده اولین دوره ایران بیلد انتخاب شده بود. این شرکت که به تازگی وارد یازدهمین سال فعالیت خود شده است، در نظر دارد این نمایشگاه را هر سال و به مدت 10 سال برگزار کند.

تسفا از زمان تاسیس تاکنون توانسته بخش زیادی از نیاز بازار به محصولات فولادی را تامین کند و به عنوان یکی از رهبران این صنعت، تاثیر قابل توجهی بر بازار دارد. تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان به صورت لحظه ای قیمت محصولات خود را بروزرسانی می کند تا افراد به طور کامل از آخرین تغییرات قیمتی مقاطع فولادی مطلع شوند. علاوه بر این، تسفا سعی می کند اخبار بازار فولاد و آهن آلات را به طور کامل پوشش دهد و تحلیل هایی در مورد بازار فولاد ارائه دهد. این شرکت محصولات خود را از بهترین کارخانجات ایران تامین و کیفیت آن ها را تضمین می کند.

همایش تهران بیلد 1

 تسفا برگزار کننده نمایشگاه های مختلف در صنعت ساختمان

تسفا به غیر از برگزاری ایران بیلد 2024، تاکنون نمایشگاه های مختلفی را برگزار کرده یا به عنوان اسپانسر، حامی آن ها بوده است. این شرکت بازرگانی با هدف افزایش سهم بازار، مارکتینگ و تقویت آگاهی از برند شرکت ها و مجموعه های فعال در صنایع فولاد، ساختمان وسازه های فولادی، همواره رویدادهای مختلفی را برگزار می کند. نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته، جدیدترین نمایشگاهی بود که این شرکت با همکاری انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران در شهر آفتاب برگزار کرد. در ادامه، به برخی از مهم ترین نمایشگاه هایی که تاکنون تسفا برگزار کرده است، اشاره می کنیم.

  •  حامی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان در سال 1398
  •  برگزارکننده نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد در سال 1397
  •  حامی هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال 1397
  •  برگزار کننده هشتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد در سال 1396
  •  حامی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال 1396
  •  حامی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال 1395
  •  مشارکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش در سال 1395

همایش تهران بیلد 23

دیدار مسئولان دولتی با فعالان بخش خصوصی در ایران بیلد 2024

بسیاری از مدیران و مسئولان دولتی در این نمایشگاه حاضر شدند و از آخرین محصولات و دستاوردهای این صنعت بازدید کردند. علاوه بر این، مدیران دولتی نشست های مختلفی را با محوریت وضعیت فعلی و ارائه راهکارهایی برای بهبود صنعت ساختمان با فعالان بخش خصوصی برگزار کردند. دکتر تیزمغز، مشاور وزیر راه و شهرسازی که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت، اعلام کرد که این وزارتخانه در چارچوب وظایف خود به دنبال همکاری با بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت های فعالان این حوزه برای حل مشکلات صنعت ساختمان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.