سایز ویدئو: 18.01M | مدت زمان: 00:00:51 | دانلود ویدئو

◄ فیلم| برلین چگونه می‌ کوشد که خیابان هایش را از خودروها نجات دهد؟

برلین به عنوان یک شهر دوستدار دوچرخه شناخته می شود و دارای شبکه ای گسترده از مسیرهای دوچرخه سواری است.

تین نیوز |

برلین به عنوان یک شهر دوستدار دوچرخه شناخته می شود و دارای شبکه ای گسترده از مسیرهای دوچرخه سواری است. این شهر برنامه ای به نام "Radverkehrsplan" دارد که هدف آن توسعه و بهبود بیشتر این مسیرهاست. 

به گزارش تین نیوز ، یک نظر سنجی برای شهر برلین در سال ۲۰۲۳ نشان داد که ۷۸ درصد از ساکنان این شهر برای رفت و آمد روزانه پیاده می روند؛ دوچرخه سواری می کنند یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

برخی از ویژگی های دوچرخه سواری در برلین:
  • مسیرهای دوچرخه سواری گسترده:
    برلین دارای بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است که امکان دوچرخه سواری ایمن و راحت را در سراسر شهر فراهم می کند. 
     
  • شهری مناسب برای دوچرخه سواری:
    به دلیل مسطح بودن بیشتر مناطق برلین، رکاب زدن در این شهر آسان است. 
     
  • برنامه های توسعه:
    طرح "Radverkehrsplan" که توسط شهردار مطرح شده، به دنبال توسعه و بهبود بیشتر زیرساخت های دوچرخه سواری در شهر است.
     
  • سیستم های اشتراک دوچرخه:
    در برخی از شهرهای آلمان، از جمله برلین، سیستم های اشتراک دوچرخه وجود دارد که به افراد امکان می دهد به راحتی دوچرخه کرایه کنند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال تلگرامی حوادث رانندگی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • ناشناس پاسخ

    با اینکه آلمان تقریبا اندازه کشور ما جمعیت داره اما برلین زیر ۴ میلیون جمعیت داره که این جمعیتی در وسعتی بیش از وسعت شهر تهران پراکنده شدند که البته ۲۵ درصد این وسعت را هم رودخانه ها و جنگل های شهری به خود اختصاص دادند شبکه تکمیل حمل و نقل عمومی و مترو هم دارند و عموما شهرهای اروپایی فلت هم هستند طبیعتا وقتی عقل گرایی وسط باشد این کارها را هم می شود در ادامه کرد اما ما ، بقیه در کامنت دوم

  • ناشناس پاسخ

    اما ما بیش از ۲۲ میلیون نفر را در تهران و اطرافش ساکن کردیم که نهایت ظرفیت پذیرش این مناطق ، ۱۰ میلیون نفر است بیش از ۵ میلیون نفر را در اصفهان ساکن کردیم که نهایت پذیرش آنجا ۲ میلیون نفر است و ... و بعد سواحل ما خالی از جمعیت است ! به غیر جمعیت ، ما در بحث کشاورزی ، صنعت ، انرژی و آب هم خیلی دورهمی و شب بخوابیم فردا بلند بشیم ببینیم چی می شه جلو رفتیم هیچ سند عملیاتی وجود ندارد هر کی می آد سلیقشو اجرا می کنه تا برسیم به خروجی فعلی که در جدیدترین مورد سراغ نابودی این بار طالقان رفتیم ! یک کشور باید در موضوعات کلانش ، سند اجرایی داشته باشد و همه به آن سند احترام بگذارند .