بازدید سایت : ۷۰۷۸۶
مهدی خضری مطرح کرد:

◄ سازمان راهداری در حال پیگیری بیمه رانندگان است

مهدی خضری معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به افزایش 45درصدی بیمه رانندگان کامیون گفت: سازمان راهداری در حال پیگیری است و تلاش داریم با طرح این موضوع در هیئت دولت تخفیف در بیمه رانندگان اعمال شود.

تین نیوز |

 مهدی خضری معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به افزایش 45درصدی بیمه رانندگان کامیون از ابتدای سال گفت: سازمان راهداری در حال پیگیری است و تلاش داریم با طرح این موضوع در هیئت دولت تخفیف در بیمه رانندگان اعمال شود. 

به گزارش تین نیوز، مهدی خضری درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده توسط دستگاه های مرتبط در مورد بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری، سهمیه سوخت، نحوه تصمیم گیری در مورد نرخ سوخت با حضور نمایندگان رانندگان و امنیت جاده ها توضیحاتی ارائه داد.

تخفیف حق بیمه رانندگان کامیون در آینده‌ ای نزدیک

مهدی خضری، معاون حمل ونقل سازمان راهداری گفت: در سنوات گذشته، دولت یک تخفیف برای بیمه رانندگان در نظر گرفته بود که سال هاست این امتیاز به رانندگان داده شده است. امسال با توجه به افزایش ۴۵ درصدی حق بیمه رانندگان از ابتدای سال، با اعتراضاتی از سوی صنف رانندگان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اعتراضات صنف کامیون داران نسبت به افزایش حق بیمه تصریح کرد : با توجه به افزایش دوباره حق بیمه رانندگان براساس ماده 28 قانون برنامه هفتم واعتراض رانندگان در این راستا جلساتی با تامین اجتماعی انجام شد این موضوع در وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور بررسی و قرار شد در آینده نزدیک با طرح این موضوع در هیئت دولت تخفیفی در بیمه رانندگان اعمال شد.

خبر خوش برای رانندگان بیمه نشده

وی همچنین درباره رانندگانی که مشمول بیمه رانندگان نشده اند، گفت: با پیگیری های سازمان راهداری قرار شد این موضوع در دستور کار تامین اجتماعی قرار گیرد و این رانندگان نیز مشمول بیمه شوند.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، تعدادی از رانندگان مشمول تخفیف بیمه نشده بودند که مقرر شد تا این تعداد هم در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرد. سهمیه سوخت رانندگان هم بر اساس پیمانش است.

این مقام مسئول با اشاره به نگرانی رانندگان درباره سه نرخی شدن گازوئیل و کسری سوخت ادامه داد: سهمیه گازوئیل براساس پیمایش در نظر گرفته شده و سهمیه پایه ثابت مانده و کسر نمی شود. 

وی با اشاره به اینکه کاهش سهمیه سوخت مجددا بررسی می شود تصریح کرد: بحث سه نرخی شدن سوخت رانندگان هم در جلسه ای با وزارت راه، وزارت کشور و وزارت نفت مطرح و مقرر شد هر تصمیم برای رانندگان، حتما با تشکیل جلسات تخصصی با نمایندگان انجمن ها و کانون صنفی رانندگان باشد و در صورت موافقت عملیاتی خواهد شد.

وی درباره تامین امنیت در طول راه های کشور و جبران خسارت آسیب دیدگان احتمالی تصریح کرد: در راستای تامین امنیت رانندگان در جاده ها سازمان راهداری جلساتی را با نیروی انتظامی داشته و تاکید سردار رادان نیز بر استقرار امنیت در جاده هاست و اطمینان کامل را برای ایجاد امنیت دز جاده ها داده اند. 

خضری در پایان تصریح کرد: اگر برای راننده در جاده ای اتفاق افتاد سازمان راهداری در صورتی که نیروی انتظامی این اتفاق را تاکید کند هزینه تحمیل شده به رانندگان را پرداخت خواهد کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد پاسخ

    واقعا بیمه راننده خیلی گرون شده

  • گروگان پاسخ

    لعنت به حکومت و دولتتون.
    گند زدید به کشور. امروز روز دومی هست ک اعتصاب کردن باری نمیره. دزدای کثیف ۴۶ ساله چه غلطی کردید. لعنت به همتون بیاد. فقط بیمه نیست که سوخت هست مشکلات دیگه هست بیشرفها

  • هان پاسخ

    بیمه باید بشه یه میلیون

  • ناشناس پاسخ

    قیافش به پینوکیو میخوره که دماغش دراز میشد وزیر کیش نره مشکل مردم را حل کنه

  • ناشناس پاسخ

    سلام.خبررسانی محترم
    سوخت پایه که اصلا مدتهاست حذف شده.

  • ناشناس پاسخ

    باسلام چرا مسئولین فکر می‌کنند فقط مشکلات یک راننده بیمه تامین اجتماعی و گازوئیل است چرا از عدم پرداخت به موقع کرایه‌ها صحبت نمی‌کنند چرا از گرفتن کمیسیون‌های بسیار سنگین توسط باربری‌ها صحبت نمی‌کنند چرا را برای حمل بار قوانین درست نمی‌شه که راننده از خودش دفاع کنه

  • ناشناس پاسخ

    باید بیمه را بردارن کاملا بیمه یعنی چه ما برای هر کی کار می‌کنیم بیمه ما را باید بدهد برای کی کار می‌کنیم دولت پس باید حق بیمه را بپردازد تمام کمال

  • هاشم راننده پاسخ

    آقای مسول پایانه هاروموظف کنید که باربریهادنبال حق خودشون باشند وبه کرایه راننده دست درازی به عنوان توافق نکنندازقم بارزدم پنج میلیون زیرتعرفه کرایه داده استفاده راننده همینه وضعیت باربریهای قم مشهد تهران خیلی خرابه پایانه هااصلانظارت ندارن ترابرنت روجمع کنید شده عامل بدبختی راننده‌ها پایین ترین کرایه میزنن نظارتی هم نیست آخه وقتی تعرفه هست وقانون شده چراوقتی بارکمه باربریهاوصاحب بار سواستفاده میکنن چرا راننده بایدضرربکنه این انصاف نیست

  • ناشناس پاسخ

    در مورد سختی کار رانندگان صحبتی نشد

  • شهرام پاسخ

    بیمه خیلی مبلغش بالاس توان پرداخت نداریم لااقل اجباری نباشه تا ما پرداخت نکنیم بیمه اجباری وزوری ننیخوایم

  • احسان پاسخ

    من راننده یه تریلیم که هر ۱۰۰ کیلومتر ۴۵ لیتر گازوییل میسوزنه ماشینم دنگ و فنگ ولی متاسفانه نمیدونم چطوری حساب ک دن که اول ماه ۶۰۰ لیتر برام شارژ شده به نظر شما منطقی چرا این همه مارو اذیت میکنید اخه با هم کار نمیکنه

  • ناشناس پاسخ

    سلام مشکلات ما رانندگان
    1 سختی کار
    2سوخت
    3 مبلغ بیمه

  • دهدشتی پاسخ

    گند زدید.جمع کنید این بساط را.بعضی مواقع باربری کمیسیون بار را ۵۰ درصد میگیره.

  • میلاد پاسخ

    بیمه تامین اجتماعی از ۱۶۰۰ شده ۳۳۰۰میلیون آیا این شایعه اس؟فیش بیمه صادر شده پایان هرگونه شایعه اس چرا دروغ میگین

  • سید علی پاسخ

    نظرات کارشناسی وکارشناسان در هر دولت و مملکت نشاندهنده سطح علمی ومنطقی ودینی و سلامت اداری را نشان می‌دهد بعد 45 سال ببینید در حوضه حمل ونقل و رانندگان چقدر انسانیت بخرج دادین

  • رضا پورمحمدی نجف ابادی پاسخ

    لعنت به همه تون ، در های کثیف ، امیدوارم همه تون برید به جهنم ها، ما اعتصاب سراسری کامیونداران کردیم

  • ناشناس پاسخ

    اقایون لطف کنید درباره برنامه ترابرنت هم هم تصمیم گیری کنید کرایه های نصف تعرفه اعلام میکنن کمسیون نجومی میگیرن چرا حق راننده باید بره تو جیب یه مشت دلال ‌پا پتی که هیچ سرمایه ای جز یه گوشی مبایل ندارن

  • ناشناس پاسخ

    این مسئولین بی تفاوت ، بی خیال ، کند کار باید محاکمه شوند آدم و عالم و جهان خواستهای ناوگان عمومی حمل مسافر و بار را مدتهاست می شنوند اما مسئولین ما گوش شنوا ندارند و هیچ اقدامی انجام نمی دهند تا رانندگان و ناوگان اعتصاب کنند این خیانت نیست ؟

  • ناشناس پاسخ

    آقایان مسئول برای آزادراه هایی که فاقد خط کشی و دارای دست انداز ، چاله ، داغون و غیر قابل تردد که مبالغ فراوانی خسارات جانی و مالی به ناوگان حمل ونقل مسافر و بار که هر روزه باید در این جاده ها تردد کنند اخذ عوارض بی انصافی ، ظلم نیست ؟ ۰را امسال این همه افزایش عوارض تصویب شده است ؟

  • کوروش پاسخ

    چرت و پرت تحویل نده. بی {....}ا

  • شروین پاسخ

    انجمن صنفی رانندگان وجودش معضل است و یکی از اعتراضات راننده ها هست چون هیچ تلاشی در جهت بهبود دزدی شرکتهای حمل و نقل نکرده و خودشان از این قشر دزد هستند بعد اینها میخان راه حل پیشنهاد کنن بی شرف هستند تمام {....}

  • راننده خسته پاسخ

    همش دروغ خرشون از پل بگذره دهن کجی توراه بافشارمضاعف گول نخوریم

  • ناشناس پاسخ

    افزایش قیمت بلیط اتوبوس بین شهری و کرایه حمل بار ، کاهش مبلغ حق بیمه رانندگان ، حذف عوارض آزادراهی از ناوگان عمومی حمل مسافر و بار ، ترمیم و بازسازی جاده های خراب. داغون و بی صاحب کشور ، تحویل لاستیک درجه ۱ ، روغن و لوازم یدکی به قیمت مناسب ، نظارت و قیمت گذاری خدمات تعمیرگاهی ماشینهای سنگین اتوبوس و کامیون ، حذف دلالی ، پامیزی ، سوار کن ، دالانداری ، کمیسیون‌های فضایی و عوارض مختلف شهرداری ، حق سکو و ۰۰۰ از اتوبوس‌های بین شهری و باربری و۰۰۰

  • مهدی پاسخ

    کلآ باید سختی کارهم برای رانندگان اعمال بشه

  • ناشناس پاسخ

    سلام لطفاً سختی کار رانندگان رو پیگیری کنید

  • میرحمیدمیرکریم پور پاسخ

    سلام آقا جان چرا دروغ می‌گویید خود من بیمه ام ۲برابر شده چرا دروغ میگین از ۱۶۵۰ نوسان از اول برج یک ۴۰۴ شده ۳۳۳۳۱۵۰ تومن یعنی ۲برابر کجا ۴۵ درصد شما باسواد من راننده بی سواد حساب کن آخه چرا مگه چه امکاناتی به راننده میدین سختی کار داریم ساعت کار داریم مرخصی داریم عیدی داریم جمعه یا تعطیلات داریم شب روز تو جاده تو گرما وسرمایه کار کن بعد سریال یه عده تو دفتر نشین برات تصمیم چرت بگیرن؟؟؟؟؟