| کد خبر: 261927 |

◄ زندگی یک میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو و اثرات اقتصادی آن برای عربستان سعودی + فیلم

هزینه اقامت ماهانه ستاره ۱۷۵ میلیون پوندی در سوئیت مجلل هتل چهار فصل (Four Seasons) ریاض یک صورتحساب ۲۵۰,۰۰۰ پوندی است.

تین نیوز

اولین اقامتگاه کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی، سوئیت پادشاهی دو طبقه هتل Four Season است؛ ستاره پرتغالی پس از انتقال سالیانه 175 میلیون پوندی، به ریاض نقل مکان کرد و در این هتل مستقر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میل آنلاین، ستاره سابق منچستریونایتد که با بسته ای به ارزش بیش از 400 میلیون پوند برای النصر در لیگ برتر عربستان سعودی قرارداد امضا کرده است، در برج پادشاهی، یکی از بلندترین ساختمان های کشور اقامت دارد.

جالب است بدانید «سوئیت ریاست جمهوری» را می توان به صورت آنلاین رزرو کرد و هزینه یک شب آن شبی 3300 پوند است. اما هزینه سوئیت هتل محل اقامت رونالدو حتی در وب سایت هتل ذکر نشده است و باید به صورت خصوصی رزرو شود.

هتل چهار فصل عربستان

این هتل در مورد سوئیت پادشاهی خود می گوید: میهمانان را با چشم اندازهای بی نظیر از ریاض سرگرم کنید. جدیدترین سوئیت دو طبقه ما در طبقات 48 و 50 هتل، با یک اتاق نشیمن سر به فلک کشیده، یک دفتر خصوصی، یک اتاق غذاخوری و یک اتاق رسانه قرار دارد.

سوئیت سلطنتی آن فضای کمتری را ارائه می دهد، اما با ارتفاع 2595 فوتی، همچنان از اکثر آپارتمان های بریتانیا بزرگتر است، جایی که رونالدو دو بار در دوران حضورش در منچستریونایتد در آنجا زندگی می کرد.

هتل می گوید این سوئیت منظره ای پانوراما از ریاض و محیط اطراف آن را ارائه می کند، این سوئیت همه کاره، که دارای یک اتاق ناهار خوری زیبا، انباری، اتاق نشیمن و اتاق کار اجرایی است، حس منحصر به فردی از انحصار را به ارمغان می آورد.

برای صرف غذا، ستاره پرتغالی می تواند از بهترین غذاهای چین، ژاپن، هند و خاورمیانه با تازه ترین مواد اولیه برای سفارش لذت ببرد.

از کارکنان خواسته شده است که درخواست سلفی با ستاره ندهند، اما او از مهمانان و فرزندانشان پذیرایی کرده است و دیده شده است که هنگام ورود و خروج از کارکنان هتل تشکر می کند.

بهترین غذاخوری در سایر نقاط پایتخت عربستان سعودی نیز رونالدو را به خود جلب کرده است. او شنبه شب از رستوران ژاپنی میازو بازدید کرد که "غذاهای معاصر مبتنی بر اشتیاق، برای دنیایی مجلل و سبک زندگی خلاقانه" را ارائه می دهد.

رونالدو همچنین با یک شاهزاده سعودی و مقامات ارشد ورزشی این کشور در منطقه لوکس دیریه غذای لبنانی را صرف کرده است.

 

 

 

حجم ویدیو: 91.94M | مدت زمان ویدیو: 00:25:10 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.