| کد خبر: 234972 |

◄ فیلمی از محصولات جدید شرکت بی ام و در نمایشگاه حمل و نقل 2021

به تازگی فیلمی از محصولات جدید شرکت بی ام و در نمایشگاه حمل و نقل 2021 در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بیانگر تلاش این شرکت برای بهبود هر چه بیشتر امکانات محصولات خود است.

تین نیوز

به تازگی فیلمی از محصولات جدید شرکت بی ام و در نمایشگاه حمل و نقل 2021 در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بیانگر تلاش این شرکت برای بهبود هر چه بیشتر امکانات محصولات خود است.

به گزارش تین نیوز، اگرچه شرکت بی ام و، برای ایرانیان به خصوص دنبال کنندگان خبرهای خودرویی، شرکت شناخته شده ای است اما با این وجود شاید بد نباشد اطلاعاتی از این شرکت را مجددا بازنشر کنیم.

بر اساس آن چه در ویکی پدیا آمده است: بایرشه موتورِن وِرکه آگ (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke AG) که به‌اختصار با نام بِ‌اِم‌وِ (به آلمانی: BMW) (تلفظ آلمانی: [ˈbe:ˈʔɛmˈve:] (دربارهٔ این پرونده شنیدن)) و در ایران با نام‌ های بی‌ام‌دبلیو و بی‌ام‌وی نیز شناخته شده، یک ابرشرکت خودروسازی آلمانی چندملیتی است که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این ابرشرکت در شهر مونیخ قرار دارد. ب‌ام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ برای تولید موتورهای هواگرد تأسیس شد و تا سال ۱۹۴۵ در این زمینه فعال بود.

800px-BMW-Gebäude طراحی ساختمان مرکزی شرکت بی ام و در مونیخ به شکل موتور چهار سیلندر
ابرشرکت ب‌ ام‌ و مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و با ۲٬۲۷۹٬۵۰۳ دستگاه وسیلهٔ نقلیه دوازدهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان بود. این ابرشرکت اکنون در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی، انگستان و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید خودرو دارد.

امروزه بیشتر سهام ب‌ ام‌ و در اختیار خانوادهٔ کوانْدْت قرار دارد (اشتفان کواندت ۲۹ درصد، و سوزان کوانْدْت کلاتن ۲۱ درصد). حدود نیمی از سهام این ابرشرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت در دسترس عموم سهامداران است.

فیلم پیوست مربوط به حضور محصولات بی ام و در نمایشگاه حمل و نقل سال 2021 است:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.