| کد خبر: 256105 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ معرفی کامپیوتر خشابی OPS پرواستور

استفاده از ماژول های توسعه دهنده در دنیای امروز تکنولوژی موضوع بسیار رایجی محسوب می شود. دیگر نمی توان به تکنولوژی های خریداری شده اکتفا کرد و علت این موضوع مربوط به رشد بی وقفه این مفهوم است که هیچ وقت منتظر شما نخواهد بود و همیشه گام های بلندی از کاربران جلوتر حرکت می کند.

تین نیوز

استفاده از ماژول های توسعه دهنده در دنیای امروز تکنولوژی موضوع بسیار رایجی محسوب می شود. دیگر نمی توان به تکنولوژی های خریداری شده اکتفا کرد و علت این موضوع مربوط به رشد بی وقفه این مفهوم است که هیچ وقت منتظر شما نخواهد بود و همیشه گام های بلندی از کاربران جلوتر حرکت می کند. شرکت های غول دنیا برای حذف این محدودیت ها نیز فکری اساسی کرده اند. یکی از همین نام های بلند آوازه، اینتل است که اقدام به معرفی فناوری نوینی به نام کامپیوتر خشابی ops  کرده تا از این طریق نیازهای مصرف کننده برای هماهنگی و سازگاری با حرکت مداوم تکنولوژی را جبران کند. در ادامه به صورت جامع در مورد ویژگی های فنی و قابلیت های توسعه از طریق این فناوری سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

مانیتور لمسی پرو استور
او پی اس یا کامپیوتر کوچک

 

مفهوم ماژول OPS

استانداردهای اتصال دستگاه های مختلف به کامپیوترها و نمایشگرهای آن در حال تغییر اساسی است. هر روز فرمت خاصی به این بازار ارائه می شود و حتی نمونه های موجود هم نسخه های به روز را ارائه می دهند که بعضا سازگاری لازم با مدل های امروزی را ندارند. رفع این چالش بزرگ برای کاربران از طریق ماژول های OPS فراهم شده است و دیگر هیچ موردی را نمی توان یافت که به دلیل عدم هماهنگی با رایانه های امروزی کنار گذاشته شود. در چند سال اخیر و خصوصا پس از بحث پاندمی کرونا، ارتقای سیستم های آموزشی آنلاین و جلسات راه دور در سازمان ها از اهمیت چند برابری برخوردار شدند. ادارات دولتی و خصوصی به فکر ارتقای دستگاه های خود برای سهولت دسترسی و افزایش سرعت افتادند. برخی از نمونه مدل ها به شدت در برابر افزایش درخواست برای اتصال به شبکه های جهانی و ایجاد ارتباط ضعیف نشان دادند و همین موضوع لزوم توسعه و بهبود دستگاه های مختلف را افزایش می داد.

مودم

آن چه که به عنوان یک اصل اساسی مطرح بود این است که باید تمامی استانداردهای ممکن پشتیبانی شوند. افرادی که به دنبال درگاه های خاصی برای اتصال لوازم جانبی مانیتور لمسی هستند، باید این امکان را داشته باشند. کلاس های هوشمند و آنلاین باید بدون هیچ وقفه ای به دلیل کاهش سرعت و پینگ سیستم های شبکه ای، قابل دسترس باشند و فضاهای سازمانی به صورت همه جانبه مجهز به دستگاه های سطح بالایی مانند او پی اس شوند.

دستگاه های OPS یا همان کامپیوترهای خشابی، معماری سیستم های نسبتا قدیمی را کاملا به روز می کنند. آنها در واقع هر آیتمی را که به عنوان یک خلاء در دستگاه های موجود دیده می شود، ارائه می دهند. مانیتورهای مختلف از جمله مدل های تعاملی را در ارتباط با پلیرهای محتوا مانند سیستم های کامپیوتری قرار می دهند و این یک ارتباط بسیار باکیفیت و در برخی از مدل های OPS حتی به صورت 4K و با مقدار رزولوشن 3840 در 2160 خواهد بود. به این ترتیب کاربر دیگر نیازی به تغییر کلی در سیستم خود نخواهد داشت و تنها با اتصال یک OPS، امکان ارتقا به بهترین شکل ممکن برای او فراهم خواهد  شد. برای نمونه، نرم افزارهای مهم و پرکاربرد به راحتی روی دستگاهی مانند ماژول خشابی G10-3248 اجرا خواهد شد و حتی کاربردهایی مانند گیمینگ، می توانند با استفاده از کامپیوترهای خشابی، پردازنده های قدرتمند گرافیکی را متصل کنند. مدل های خاصی از OPS، امکان ارتقای فاکتوری مانند نرخ تازه سازی را حتی به بیشتر از 60 هرتز خواهند داشت. این موضوع آنقدر مهم است که می توان آن را به عنوان یک مزیت ویژه به کاربران حرفه ای معرفی کرد.

موضوع دیگر در مورد مزیت سیستم های OPS در خرید مانیتور لمسی اشاره به کاهش برخی هزینه های مربوط به جایگزین کردن قطعات جانبی است. خرابی های احتمالی در بخش هایی از یک رایانه، نیاز به تعویض کلی نخواهد داشت و OPS امکان سازگاری بین قطعات قدیم و جدید را فراهم خواهد کرد.

کامپیوتر

 

مزایای خرید کامپیوتر یکپارچه

از جنبه فنی توصیف کلمه OPS، به معنای سرعت اجرای قابلیت های خاص در هنگان اتصال کامپیوتر خشابی است. به بیان ساده تر، شما می توانید با خرید یک نمونه مدل با کیفیت رزولوشن 4K، نرخ بروزرسانی 60 هرتز، پردازنده Core i5، مقدار رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی DDR4، به محض قراردادن آن در اسلات مربوط بر روی سیستم میزبان، مشخصات فنی مانیتور لمسی خود را به عناوین اشاره شده ارتقا دهید و هیچ قابلیت و مزیتی بالاتر از این موضوع نخواهد بود.

در مورد چرایی خریداری و نصب ماژول های OPS بر روی رایانه یا سیستم های نمایشگر تعاملی می توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • افزایش عمر مفید مانیتور تاچ اسکرین
  • کاهش و مدیریت هزینه ها
  • ارتقای بازدهی نمایشگر تاچ
  • داده های قابل بازیابی
  • سرعت اتصال و ارتقاء در مانیتور

قیمت کامپیوتر خشابی OPS پرو استور

استفاده از او پی اس ها به صورت روز افزونی در حال توسعه می باشد و با توجه به کمبود داده های مفید در مورد این مزیت های این سیستم، ضرورت معرفی صحیح از آنها بیش از پیش خود را نشان می دهد. شرکت پرو استور با مطالعه جدی در مورد منافع حاصل از خرید و راه اندازی چنین سیستم هایی، به تمامی دارندگان ابزارهای متعامل و کاربران حرفه ای توصیه می کند که لذت بهبود عملکرد نمایشگرهای لمسی خود را با استفاده از او پی اس امتحان کنند. قطعا پشیمان نخواهند شد. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانیم با شماره 52472000 تماس حاصل فرمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.