| کد خبر: 270217 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ اقامت دبی با خرید ملک چگونه است؟

زندگی در دبی، شهر پر زرق و برق و مدرن امارات متحده عربی، برای بسیاری از افراد که نمی خواهند به کشورهای اروپایی و دور از ایران مهاجرت کنند، انتخاب فوق العاده ای است.

تین نیوز

زندگی در دبی، شهر پر زرق و برق و مدرن امارات متحده عربی، برای بسیاری از افراد که نمی خواهند به کشورهای اروپایی و دور از ایران مهاجرت کنند، انتخاب فوق العاده ای است. اقامت در دبی با روش های مختلفی امکان پذیر است که در این مطلب به اقامت دبی با خرید ملک خواهیم پرداخت. اقامت دبی با خرید ملک، روشی آسان و جذاب برای تحقق این رویا است. در این مقاله، به بررسی شرایط و مزایای این روش اقامتی خواهیم پرداخت و شما را با گام های اخذ اقامت دبی از طریق خرید ملک آشنا خواهیم کرد.

اقامت دبی با خرید ملک چگونه است؟

چرا دبی؟!

امارات متحده عربی، کشوری متشکل از هفت امارت با هویت های منحصر به فرد است که در سال 1971 استقلال یافت. این کشور با ساختاری مشابه سوئیس، سیستمی فدرال را با حفظ استقلال هر امارت به عنوان یک پادشاهی، پیاده سازی کرده است. ابوظبی، پایتخت و دبی، مرکز اقتصادی این کشور، از جمله شهرهای برجسته امارات متحده عربی به حساب می آیند.

علی رغم قوانین سختگیرانه شهروندی، امارات متحده عربی در اعطای اقامت کوتاه مدت به خارجی ها رویکردی بازتر دارد. به طوری که 90% جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می دهند. تأمین آب آشامیدنی از طریق فناوری های نوین تصفیه آب دریا، از جمله ویژگی های بارز این کشور است. درهم (AED)، واحد پول ملی امارات متحده عربی است که از سال 2002 ثبات قابل توجهی در برابر دلار آمریکا داشته و معادل 0.27 دلار است.

ویزای طلایی امارات چیست؟

شهر دبی در سال های گذشته پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلفی داشته است و رویدادهای مختلفی را از هوش مصنوعی و تکنولوژی تا بیولوژی و پزشکی برگزار کرده است. پیش بینی می شود که دبی در سال ها نه چندان دور به یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی تبدیل شود. این موارد باعث شده است تا بسیاری از افراد کشور امارات و شهر دبی را به عنوان یکی از اولویت های خود برای مهاجرت قرار بدهند.

شرایط دریافت اقامت دبی با خرید ملک!

اخذ ویزای اقامت دبی از طریق خرید ملک، فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاران جهانی است که به دنبال زندگی در امارات و شهر دبی هستند. آغاز این برنامه در سال 2019 به عنوان یک برنامه جذاب برای سرمایه گذاران بین المللی شکل گرفت، اما در سال 2022 با اصلاحات و تسهیلات جدید، این فرصت بهتر و دسترس پذیرتر شد.

هم اکنون، با کمک تسهیلات وام مسکن و کاهش آستانه سرمایه گذاری، دولت دبی این برنامه را برای سرمایه گذاران علاقمند به خرید ملک در دبی، جذاب تر کرده است. با این ویزا، علاوه بر خود سرمایه گذار، اعضای خانواده اش مانند همسر و فرزندان نیز می توانند به صورت بلندمدت در امارات اقامت کنند.

مدت زمان لازم برای دریافت این ویزا حدود دو تا سه ماه است و اعتبار آن تا ده سال قابل تمدید شدن است. پس از سپری شدن دهه های اقامت در دبی، سرمایه گذاران حق درخواست شهروندی امارات را برای خود و خانواده شان پیدا می کنند.

در آخرین تغییرات، شرط اقامت شش ماهه در دبی برای دریافت این ویزا از بین رفته است. اما مهم ترین نکته این است که خرید ملک برای این ویزا شرایط خاصی دارد و تمامی سرمایه گذاران باید این شرایط را رعایت کنند. این شرایط شامل محدودیت در نوع ملک (منازل مسکونی) و حداقل مبلغ سرمایه گذاری (یک میلیون درهم) می شود. همچنین ملک باید تأیید شده و تکمیل یا در حال احداث توسط سازنده باشد.

مزایای اقامت دبی با خرید ملک چیست؟

خرید ملک در دبی و دریافت اقامت این کشور برای شما فرصت سرمایه گذاری سودآور و امن را فراهم می کند و به شما امکان اشتغال در این کشور را می دهد. همچنین امکان تحصیل فرزندان شما در این کشور وجود خواهد داشت و لازم نیست برای درآمد خود مالیاتی پرداخت نمایید!

معایب اقامت خرید ملک در دبی چیست؟

حداقل مبلغ لازم برای خرید ملک در دبی، یک میلیون درهم است که مبلغ قابل توجهی است. طبق قانون کشور امارات، ملک خریداری شده توسط شما به ارث نمی‎رسد! ملک خریداری شده توسط شما علاوه بر هزینه ملک، هزینه های مختلف دیگری از جمله شارژ و تعمیرات و ... را نیز شامل می شود.

مراحل دریافت اقامت دبی از طریق خرید ملک!

مراحل دریافت اقامت دبی از طریق خرید ملک نیازمند اطلاعات دقیق و طی کردن فرآیندهای رسمی است. پس از انتخاب ملک مورد نظرتان و اطمینان از تطابق آن با قوانین، باید مراحل زیر را انجام دهید:

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا چگونه است؟

ارسال درخواست به اداره املاک دبی  (DLD): ابتدا، درخواست ویزای خود را به همراه اصل سند ملک، گذرنامه، ویزای فعلی و عکس های مورد نیاز به اداره املاک دبی ارسال می کنید. پس از دریافت مدارک، یک نامه اثبات به زبان عربی در اختیارتان قرار می گیرد.

تحویل نامه DLD به دفتر پلیس دبی: نامه ارسالی از اداره املاک را به دفتر پلیس دبی تحویل می دهید. در اینجا، نامه عدم سوءپیشینه برای شما و همراهانتان صادر می شود که با هزینه ی معینی همراه است.

تکمیل درخواست در دفتر DLD: در مرحله بعدی، درخواست خود را به همراه تمامی مدارک جمع آوری شده در دفتر DLD ارائه می دهید. این مدارک شامل کپی پاسپورت، گواهی ازدواج، نامه عدم سوءپیشینه، کپی قبض های اب و برق دبی (DEWA) و گواهی رهن بانک (در صورت وجود) است. در صورت دریافت وام مسکن، مدارک مربوطه نیز ارائه می شود.

هلدینگ مهاجرتی یونیکن، مشاوره تخصصی مهاجرت به دبی!

هلدینگ مهاجرتی یونیکن با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به دبی، مفتخر است که شما را در مسیر اخذ اقامت دبی با خرید ملک یاری رساند. متخصصان مجرب ما با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات کامل، از انتخاب ملک مناسب تا دریافت اقامت، همراه شما خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی یونیکن تماس بگیرید.

شماره تماس: 88566007 - 87700003

با هلدینگ مهاجرتی یونیکن، دروازه ورود به دنیای لاکچری دبی را به روی خود بگشایید.

کلام پایانی

در پایان، اگر به دنبال زندگی در شهر لاکچری دبی هستید، اقامت دبی از طریق خرید ملک، فرصتی بی نظیر برای شماست. هلدینگ مهاجرتی یونیکن با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به دبی، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما در مسیر اخذ اقامت دبی از طریق خرید ملک است. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و مورد توجه تان قرار گرفته باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.