| کد خبر: 259658 |

◄ همکاری خیریه کوینکس با Educar + کمک به تحقق آرزوها در برزیل

کودکان بی بضاعت برزیلی به توجه و حمایت فوری بیشتری نیاز دارند، زیرا 51 درصد کودکان برزیلی 6 تا 7 ساله نمی توانند به تنهایی بخوانند و بنویسند.

تین نیوز

موسسه خیریه بین المللی کوینکس فعالانه از کمک های بشردوستانه و فعالیت های خیریه حمایت می کند. این سازمان اخیراً کتاب، چاپگر، وسایل سرمایشی و گرمایشی، و لوازم آموزشی به موسسه خیریه Educar +، که یک خیریه متمرکز بر حوزه آموزش در برزیل است، اهدا کرده است. نتیجه این کمک سخاوتمندانه بهبود شرایط یادگیری کودکان بی بضاعت تحت پوشش Educar + و ایجاد فرصت های بیشتر برای آن ها بود.

کودکان بی بضاعت برزیلی به توجه و حمایت فوری بیشتری نیاز دارند، زیرا 51 درصد کودکان برزیلی 6 تا 7 ساله نمی توانند به تنهایی بخوانند و بنویسند. وقتی خیریه کوینکس از این مشکلات مطلع شد، تیمی را راهی برزیل کرد تا از طریق همکاری با Educar + بچه های خانواده های فقیر را شناسایی کنند. سازمان غیرانتفاعی Educar + به دنبال بهبود آموزش کودکان برزیلی است و مأموریتش گسترش جهانی بینی کودکان و نوجوانان از طریق آموزش، فرهنگ و فناوری است.

این سازمان حمایت آموزشی جامعی از کودکان گروه های سنی مختلف، از آموزش ابتدایی گرفته تا برنامه های دوره دبیرستان، برای دنبال کردن آرزوهایشان و رهایی از فقر ارائه می کند. برنامه های خیریه Educar + تاکنون حامی صدها کودک محروم بوده اند. 66 درصد این کودکان زیر نظر مادرشان بزرگ شده اند و از نعمت پدر محروم بوده اند و 44 درصد آن ها دچار اختلال خوانش پریشی هستند.

خیریه کوینکس با این باور که آموزش کلید شکستن چرخه فقر است، تصمیم گرفت با اهدای کتاب، چاپگر و لوازم آموزشی به خیریه Educar + به ایجاد محیط آموزشی بهتر برای دانش آموزان فقیر کمک کند.

تیم خیریه کوینکس همراه با کارکنان Educar + و کودکان دریافت کننده هدایا در مراسم «حمایت مالی از تحقق آرزوها»، که 18 ژوئیه در یکی از کلاس های درس Educar + برگزار شد، شرکت کردند. تیم خیریه کوینکس در خلال این مراسم با داوطلبان و معلمان این پروژه دیدار کرد و با فعالیت های آموزشی خیریه آن ها بیشتر آشنا شد.

تیم کوینکس در کلاس درس بچه ها را با کوینکس، وب 3 و فناوری بلاک چین آشنا کرد. خیریه کوینکس علاوه بر اهدای انواع وسایل و لوازم به بچه ها برایشان تنقلات، خوراکی و فعالیت های سرگرم کننده نیز فراهم کرد. تیم خیریه کوینکس در پایان این مراسم برای کودکان آرزوی سلامتی کرد و بر اهمیت آموزش برای رشد فردی و پیشرفت اجتماعی تأکید کرد.

اهدای سخاوتمندانه کتاب، چاپگر، دستگاه های تهویه مطبوع، و لوازم آموزشی اهمیت زیادی برای Educar + داشت، زیرا توانست کمبودهای کتابخانه مدرسه را مرتفع و فضای یادگیری وسیع تری برای کودکان ایجاد کند. کمک های خیریه کوینکس به کودکان در شناخت جهان، کسب دانش و شناخت کامل قابلیت هایشان کمک کرده است.

خیریه کوینکس

 

کمک های خیریه کوینکس فراتر از حمایت آموزشی است و این کمک ها نشانه ای از حس مسئولیت پذیری اجتماعی قوی کوینکس است. موسسه خیریه بین المللی کوینکس همچنان خودش را وقف مأموریتش یعنی «تبدیل جهان به مکانی بهتر از طریق بلاک چین» کرده است. ردپای کارهای خیر خیریه کوینکس (شامل اهدای کتاب، ساخت کتابخانه در مدارس، تهیه لوازم پزشکی، و اهدای بورسیه تحصیلی) در مناطق مختلف به چشم می خورد. رویداد «حمایت مالی برای تحقق آرزوها»، که از کشور ویتنام آغاز شد، به بازگشت صدها کودک محروم به مدرسه در هفت کشور شامل نیجریه، تایلند و اندونزی کمک کرده است. خیریه کوینکس امیدوار است که اقدامات خیریه اش الهام بخش افراد بیشتری برای توجه به آموزش و امور خیریه بوده باشند و منجر به گرد هم آمدن نیروهای خیرخواه برای ایجاد محیط های یادگیری بهتر برای کودکان مناطق فقیرنشین شوند.

کمک های خیریه کوینکس به Educar + نشان دهنده تعهد قاطع خیریه کوینکس به مسئولیت های اجتماعی اش با تمرکز ویژه بر آموزش است. اهدای کتاب ، چاپگر و وسایل آموزشی توسط خیریه کوینکس منابع آموزشی بهتری را برای کودکان محروم به ارمغان می آورد، محیط یادگیری آن ها را بهبود می بخشد، به آن ها در رسیدن به آرزوهایشان کمک می کند، و در نهایت به پیشرفت اجتماعی آن ها کمک می کند. خیریه کوینکس در آینده نیز به ایفای نقش فعالش در حوزه آموزش و امور خیریه ادامه خواهد داد و به یاری نیازمندان خواهد شتافت. خیریه کوینکس از طریق این اقدامات سعی می کند دینش را به جامعه ادا کند و به کودکان بیشتری برای رسیدن به آرزوهایشان کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.