| کد خبر: 254227 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ شرایط ورودی انواع مدارس در انگلستان

در حال حاضر، بیش از 2500 مدرسه خصوصی روزانه و شبانه روزی در انگلستان فعالیت می کنند. سطح کیفی آموزشی در انواع مدارس انگستان، به دانش آموزان کمک می کند تا با توسعه و ارتقا مهارت های خود، به خوبی برای تحصیل در مقطع آموزش عالی یا ورود به بازار کار آماده شوند.

تین نیوز

در حال حاضر، بیش از 2500 مدرسه خصوصی روزانه و شبانه روزی در انگلستان فعالیت می کنند. سطح کیفی آموزشی در انواع مدارس انگستان، به دانش آموزان کمک می کند تا با توسعه و ارتقا مهارت های خود، به خوبی برای تحصیل در مقطع آموزش عالی یا ورود به بازار کار آماده شوند. به منظور رفع چالش انتخاب بهترین مدارس انگلستان، ما این مقاله را برای شما عزیزان آماده کرده ایم؛ با مطالعه این متن با قوانین مدارس انگلستان آشنا شده و بهترین آن را به راحتی انتخاب خواهید کرد.

مدارس دولتی انگلستان؛ تحصیل رایگان، پذیرش سخت

مدارس دولتی انگلستان تعداد بسیاری از مدارس این کشور را به خود اختصاص داده اند. تحصیل در مدارس دولتی انگلستان تقریبا رایگان، اما اخذ پذیرش از این مدارس بسیار سخت است. البته رایگان بودن این مدارس فقط برای دانش آموزان انگلیسی بوده و دانش آموزان بین المللی باید هزینه کمی را برای تحصیل در این کشور پرداخت کنند. شرایط بورسیه تحصیلی این مدارس در کشور انگلیس هم چون شرایط بورسیه تحصیلی کانادا، به معدل فرد و هم چنین پایه تحصیلی آن بستگی دارد.

در مدارس دولتی انگلستان، تعداد دانش آموزان بیشتر از مدارس خصوصی است. برای ثبت نام در مدارس دولتی انگلستان، دانش آموز و خانواده وی باید ساکن انگلستان باشند. در غیراین صورت، فقط ثبت نام در مدارس مستقل یا خصوصی انگلستان برای فرزندان این افراد امکان پذیر خواهد بود.

مدارس خصوصی انگلستان؛ امکان تحصیل با پرداخت شهریه

مدارس خصوصی انگلیس با عنوان «مدارس مستقل» نیز شناخته می شوند. این مدارس تقریبا 7 درصد از  دانش آموزان کل کشور را به خود اختصاص داده اند. مدارس خصوصی در این کشور توسعه یافته، هم به صورت روزانه و هم به صورت شبانه روزی فعالیت دارند. بودجه مدارس خصوصی غالبا با شهریه ای که والدین پرداخت می کنند تامین می شود. جمعیت کلاس مدارس خصوصی نسبت به مدارس دولتی کمتر است. هم چنین سطح آموزش این مدارس نیز بالاتر و با کیفیت تر از مدارس دولتی خواهد بود.

مدارس خصوصی در انتخاب سیستم آموزشی خود مستقل هستند و الزامی در ارائه سیستم آموزشی ملی انگلستان ندارند. به دلیل ماهیت بین المللی این مدارس و جمعیت دانش آموزی آن ها که ترکیبی از دانش آموزان انگلیسی و بین المللی است، سیستم های آموزشی بین المللی نیز در این مدارس ارائه می شود. به همین دلیل بسیاری از مهاجران بین المللی، مدارس خصوصی را برای تحصیل در انگلیس انتخاب می کنند.

اگر شما پس از تحصیل فرزند خود، قصد دارید به کشوری دیگر در اروپا مهاجرت کرده و اقامت دائم را دریافت کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از روش گلدن ویزا است. شرایط دریافت گلدن ویزا کشورهای اروپایی مانند یونان، اسپانیا و پرتغال بسیار راحت تر از سایر کشورها است.

مدارس کانادا

مدارس شبانه روزی انگلستان؛ ارائه امکانات رفاهی گوناگون برای محصلان

مدارس شبانه روزی؛ یکی از انواع مدارس انگلستان هستند که هم در نوع دولتی و هم در نوع خصوصی در سراسر انگلستان فعالیت می کنند. دانش آموزان انگلیسی و دانش آموزان بین المللی، امکان تحصیل در این مدارس را دارند؛ بنابراین مدارس شبانه روزی محیطی مناسب برای افزایش مهارت های اجتماعی به شمار می روند. هزینه مدارس شبانه روزی مبلغ قابل توجهی است، اما امکانات و استانداردهای علمی، هزینه اولیه را توجیه می کند. مدارس شبانه روزی در انگلستان، محیطی کاملا امن و منظم برای دانش آموزان فراهم می کنند و از بهترین نیروهای آموزشی کشور در کنار امکانات موسیقی، هنری و ورزشی درجه یک بهره می برند.

والدین با دریافت انواع ویزای سرمایه گذاری و تمکن مالی یا هر نوع ویزای اقامت دائم انگلیس، می توانند فرزندان خود را برای تحصیل به این مدارس راهی کنند. اگر بودجه کافی برای مهاجرت به انگلیس را ندارید، پیشنهاد می کنیم به مهاجرت به اسپانیا از طریق  گلدن ویزای اسپانیا فکر کنید. با مهاجرت به این کشور اروپایی نیز، خیالتان از بابت تحصیل فرزند خود راحت خواهد بود؛ زیرا اسپانیا سیستم آموزشی با کیفیتی را به شهروندان و مهاجران ارائه می دهد.

مدارس تیزهوشان در انگلستان؛ امکان تحصیل دانش آموزان نخبه و بااستعداد

اگر به دنبال ادامه تحصیل فرزند خود در مدارس انگلستان هستید و از این طریق می خواهید ورود او را به یکی از دانشگاه های معتبر دنیا تضمین کنید، حتما در مورد مدارس تیزهوشان انگلیس تحقیق کاملی به عمل آورید. سطح علمی مدارس تیزهوشان انگلستان نسبت به مدارس عادی، بالاتر است و دانش آموز در یک محیط کاملا علمی رشد پیدا می کند.

اگر فرزند خود را در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنید، مراحل پیشرفت تحصیلی وی با سرعت بیشتری طی خواهد شد. در این مدارس نیز به دلیل ارائه امکانات آموزشی متنوع، شهریه دریافت می شود. البته در مدارس تیزهوشان، به دانش آموزانی که بضاعت مالی کافی نداشته، اما از استعداد بالایی برخوردار هستند، کمک های مالی خواهد شد. در این صورت افراد در قشرهای مختلف، می توانند در مدارس تیزهوشان مشغول به تحصیل شوند.

مدارس کانادا

آشنایی با قوانین مدارس انگلستان با مشورت کارشناسان ایران کانادا

مدارس انگلیس به دلیل سطح بالای سیستم آموزشی این کشور، بسیار مورد توجه دانش آموزان بین المللی قرار گرفته اند. از این رو ما در این مقاله به معرفی شرایط و قوانین مدارس انگلستان پرداختیم. انتخاب بهترین مدارس انگلستان برای تحصیل فرزندان قطعا کاری دشوار بوده و نیاز به بررسی موارد مختلفی دارد.

پیشنهاد می کنیم این فرآیند را به کارشناسان موسسه مهاجرتی ایران کانادا بسپارید. کارشناسان و مشاوران ایران کانادا با داشتن اطلاعات لازم در این زمینه شما را برای مهاجرت به انگلیس و تحصیل فرزندتان در این کشور راهنمایی می کنند. موسسه ایران کانادا با سابقه درخشان و طولانی مدت در زمینه مهاجرت، همراه قدم به قدم شما در مسیر مهاجرت خواهد بود. برای بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان ایران کانادا با شماره ۰۲۱۸۶۰۴۳۰۹۸ تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.