| کد خبر: 252084 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ فروش بلبرینگ و یاتاقان صنعتی

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز شاهد پیدایش وسایل و ابزار ماشینی جدید هستیم و بخش بزرگی از این پیشرفت را باید مدیون طراحان و تولیدکنندگان قطعات ریز و درشت باشیم.

تین نیوز

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز شاهد پیدایش وسایل و ابزار ماشینی جدید هستیم و بخش بزرگی از این پیشرفت را باید مدیون طراحان و تولیدکنندگان قطعات ریز و درشت باشیم. در کل دنیا برندهای بسیار زیادی در تولید انواع قطعات فعالیت دارند و مسیر تکامل ابزار همواره طی می شود. در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی یکی از مهم ترین اجزا یاتاقان و بلبرینگ هستند که به عنوان قلب تپنده دستگاه شناخته می شوند. آیا شما با اجزای مختلف این قطعات و برندهای مطرح آنها در کل دنیا آشنا هستید؟ در این مطلب می خواهیم شما را با صنایع بزرگ تولیدی و معتبرترین مرجع فروش بلبرینگ آشنا کنیم.

بلبرینگ چیست؟

نام این قطعه از واژه لاتین ball bearing به معنای توپ حامل گرفته شده است که در تمام تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در انواع سایز و متریال به کار برده می شود. شاید این سوال در ذهن شما باشد که یاتاقان با بلبرینگ صنعتی چه تفاوتی دارد؟

بلبرینگ نوعی از یاتاقان صنعتی است که از اصطکاک سطح در حال دوران جلوگیری می کند. شما در یک خودرو در قسمت های مختلف می توانید این قطعه مشاهده کرده و به اهمیت پی ببرید. می توان گفت فروش بلبرینگ با مرغوبیت بالا، اهمیت بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و توصیه می کنیم که شما باکیفیت ترین متریال و برترین برند را در خریدبلبرینگ در نظر بگیرید. شرحی از انواع این قطعات را در اینجا آورده­ایم.

انواع بلبرینگ

با توجه به اینکه تولید یاتاقان و بلبرینگ، یک نیاز مبرم در صنایع مختلف است، شما در بازار با انواع مختلفی از آن روبرو خواهید شد. دسته بندی های مختلفی برای انواع بلبرینگ اصلی می توان در نظر گرفت که صاحبان مشاغل آشنایی نسبی برای استفاده از هر کدام را در کسب و کار خود دارند.

اکثر افراد به دنبال دقتی بسیار بالا در تولید این قطعات هستند تا ماشین آلات خود را با بهترین قطعات راهی بازار کنند. در ادامه ما انواع این قطعات را از نظر کاربرد و برند برای شما معرفی می کنیم تا هنگام مراجعه به مراکز فروش بلبرینگ آگاهی بیشتری داشته باشید.

تنوع در کاربرد

کاملا بدیهی است که نمی توان تمام بلبرینگ ها و یاتاقان های صنعتی را نام برد. اما برای آشنایی بیشتر می توان نام برخی از آنها را به خاطر سپرد. در هر صنعتی از ابزار و قطعات خاص خودش استفاده می شود و باید در بین برندها بهترین سازگاری قطعه با ماشین را تشخیص داد.

از انواع این قطعات می توان به بلبرینگ شیار عمیق، کف گرد، ، خودتنظیم، تماس زاویه ای و ... اشاره کرد. هر کدام از آنها متناسب با طراحی و متریال خود تحمل نیرو و دورخاص گردش را می توانند عهده دار شوند. در عرضه بلبرینگ مراکز مختلف به این نکته توجه دارند تا مدل های خاصی را پوشش دهند و نیاز اکثر تولیدی ها را تامین کنند.

نمونه دیگری از یاتاقان ها، رولبرینگ نام دارد. در قسمت هایی که نیاز است بار شعاعی زیادی تحمل شود، از آنها استفاده می شود. از انواع رولبرینگ ها می توان رولبرینگ استوانه ای، سوزنی، بشکه ای، مخروطی، استوانه کف گرد و ... را نام برد که هر کدام از آنها در صنعت و تجهیزات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اینکه شما برای کارخانه تولیدی خود بتوانید بهترین اجناس را تهیه کنید می توانید به مرکز فروش بلبرینگ فیدار پارسیان که واردکننده اصلی این قطعات از اروپا، ژاپن و چین است مراجعه کنید.

انواع بلبرینگ

تنوع در برند

به احتمال زیاد شما نیز مطلع هستید که صنعت بلبرینگ­سازی در ایران با مشکلات بسیار زیادی روبرو است. برای رفع خلا این مسئله، واردات قطعات باکیفیت می تواند کارساز باشد. بهترین انتخاب برای خریدبلبرینگ در این زمینه این است که شما واردکننده این محصولات را بشناسید و به صورت مستقیم از خود آنها خرید کنید.

عرضه واسطه­ای این قطعات در بازار، مهم ترین عامل در افزایش قیمت است و به همین دلیل انواع یاتاقان ژاپنی با قیمت بالایی در برخی فروشگاه ها به فروش می رسد. در ادامه به چند برند معتبر اروپایی، ژاپنی و چینی که در فروش بلبرینگ در کشور نقش به سزایی دارند اشاره می کنیم.

فروش بلبرینگ اروپایی

اکثر تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین­آلات برتر کشور که به انواع یاتاقان صنعتی نیازمند هستند، از محصولات برندهای مطرح اروپایی بهره می برند. از برندهای اروپایی نامدار می توان به بلبرینگ skf و fag اشاره کرد که در ایران نیز اکثر افراد از این برندها در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

در فروش بلبرینگ skf در ایران مراکز مختلف به دلیل نوسان قیمت آن دائم این پارامتر را آپدیت می کنند. بلبرینگ fag نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید از فیدار پارسیان به صورت مستقیم و با نازل ترین قیمت این محصولات را تهیه کنید.

بلبرینگ ژاپنی

دسته دیگری از انواع یاتاقان ها که در ایران بسیار پرطرفدار هستند، یاتاقان ژاپنی است. این محصولات با اینکه کیفیت خوبی دارند، اما از نظر قیمت بسیار کمتر از یاتاقان های اروپایی مورد توجه هستند. از برندهای بلبرینگ ژاپنی می توان koyo, nachi, ntn, nsk را نام برد.

قیمت بلبرینگ، یک پارامتر بسیار مهم در خرید انواع آن است که هر خریداری به آن توجه می کند. در این متن نیز به این نکته مهم اشاره کردیم که بهترین راهکار برای خرید با قیمت مناسب، یافتن واردکننده این محصولات است.

فروش بلبرینگ چینی

با توجه به روابط خوش کشور ایران و چین، اکثر محصولاتی که از چین وارد می شود با قیمت مناسبی به مصرف­کننده می رسد. انواع یاتاقان چینی نیز از طرق مختلف به کشور وارد می شود و برخی از تولیدکنندگان ماشین­آلات از این قطعات بهره می برند.

از انواع بلبرینگ چینی شما کدام برندها را می شناسید؟ معروف ترین برند چینی در این زمینه kg است که فروش بلبرینگ kg در ایران رایج شده و شما نیز در صورت نیاز می توانید به این برند در خریدهای خود نگاهی داشته باشید.

خرید بلبرینگ از مرجع معتبر

با وجود تنوع بالای یاتاقان و بلبرینگ صنعتی در بازار کمتر کسی می تواند این ادعا را داشته باشد که هیچ دغدغه ای در خرید این محصولات ندارند. شناخت یک مرکز فروش بلبرینگ مطمئن می تواند خیال شما را از بسیاری از جهات آسوده کند.

یکی از واردکنندگان برتر یاتاقان و بلبرینگ صنعتی در کشور، شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان است که با سال­ها تجربه در این زمینه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما نیز برای اطلاع از قیمت انواع محصولات در این مجموعه می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

جمع بندی

در تولید تجهیزات و ماشین­آلات مختلف از انواع یاتاقان استفاده می شود که اکثر این قطعات از کشورهای دیگر وارد می شود. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با انواع بلبرینگ صنعتی آشنا کنیم تا در خریدهای بعدی خود بتوانید باکیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت تهیه کنید.

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان، نمایندگی بلبرینگ های اروپایی، ژاپنی و چینی را دارد که با فروش بلبرینگ های با کیفیت، نقش بسیار مهمی را در تولید کشور ایفا می کند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت شوید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.