| کد خبر: 169032 |

◄ نگاهی جامع به صنایع ریلی جهان

مطالب کتاب نگاهی جامع به صنایع ریلی جهان به دو شیوه کمی (با ذکر متغیرهای قابل اندازه‌گیری، ارائه جدول و نمودار) و کیفی توضیح داده شده است و بر همین اساس منبع قابل استنادی برای متخصصان حوزه حمل‌ونقل می‌تواند قلمداد شود.

تین نیوز

یکی از مهم ترین مباحث هر صنعت، شناخت ظرفیت های موجود و تغییرات رشد آن در سال های آتی است. چراکه شناختی جامع از صنایع، به ویژه شناخت نمونه های مولد آنها همچون صنعت ریلی بر تصمیم های سرمایه گذاران بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، کتاب «نگاهی جامع به صنایع ریلی جهان» با همین هدف منتشر شده است. این کتاب 300 صفحه ای که به قلم سامان رضوانی و مرضیه سلیمیان نوشته شده، نمونه ای جامع از مباحث مربوط به صنایع ریلی است که در ادامه به سر فصل های آنها نگاهی اجمالی خواهیم داشت.

scan0051

 

معرفی سرفصل های اصلی کتاب

عکس روی جلد این کتاب خواندنی، تصاویر دل انگیزی از حرکت قطارهای باری و مسافری شرکت بهتاش سپاهان در دل طبیعتی بکر است که ورودیه بسیار مناسبی برای آغاز مطالعه فصول کتاب می تواند باشد.

بررسی نقش حمل ونقل در توسعه اقتصادی کشورها، هزینه راه آهن، مزایای استفاده از زمین و محیط در حمل ونقل ریلی و تدقیق در اصلاحات راه آهن در فصل اول؛ معرفی بازارها و فناوری های راه آهن در فصل دوم؛ اقتصاد و قیمت گذاری راه آهن در فصل سوم؛ ثبات مالی برای راه آهن در فصل چهارم؛ ایجاد ساختار کسب وکار در صنعت در فصل پنجم؛ نقش دولت در توسعه این صنعت در فصل ششم؛ بررسی مدیریت راه آهن در فصل هفتم؛ خرید خدمات از راه آهن در فصل هشتم؛ تنظیم چارچوب قانونی برای صنعت ریلی در فصل نهم؛ اداره کردن امور شرکت در فصل دهم؛ ایجاد ساختارهای راه آهن تجاری در فصل یازدهم؛ شیوه های مدیریت تجاری و توسعه استراتژی در فصل دوازدهم و تشویق برای مشارکت بخش خصوصی در این صنعت نوپا به عنوان مهم ترین بخش کتاب، ماحصل مباحثی است که در کتاب نگاهی جامع به صنایع ریلی جهان مطرح شده است.

مطالب کتاب به دو شیوه کمی (با ذکر متغیرهای قابل اندازه گیری، ارائه جدول و نمودار) و کیفی توضیح داده شده است و بر همین اساس منبع قابل استنادی برای متخصصان حوزه حمل ونقل می تواند قلمداد شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    سلام
    تشکر الان این کتاب رو یا فصل نامه دانشگاه اصفهان رو از کجا باید تهیه کرد؟