| کد خبر: 67876 |

کلاه ایمنی که آمار تصادف را کاهش می‌دهد!

تین نیوز | کلاه ایمنی AR-۱ با نمایشگر مجازی یا بالا سری مربوط به برندی به نام Skully است و اولین کلاه ایمنی از تیم Skully و سیستم HUD برای موتورسیکلت سواران.

این کلاه باهوش‌ترین کلاه ایمنی موتور سیکلت است که دارای دوربین نشان دهنده نقاط کور و نمایشگر مجازی شفاف است و نه تنها نقاط کور را حذف می‌کند بلکه مهم‌ترین اطلاعات مورد نیاز را به شما می‌دهد.

دو ویژگی اصلی این کلاه عبارتند از: دور بین نقاط کور 180 درجه آیینه‌های تعبیه شده بر روی موتور سیکلت‌ها بخش اندکی از واقعیت را به شما نشان می‌دهند اما این دوربین می‌تواند هر چیزی را که در اطرافتان اتفاق می‌افتد نشان دهد.

نمایشگر مجازی یک صفحه نمایش کوچک که در قسمت پایین سمت راست میدان دید قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد تا هرچیز را در پشت سر خود ببینید. Skully همچنین رابط کاربری خود را توسعه داده است تا به نوبت جهت‌ها و بخش‌های دیگر اطلاعات را بر روی صفحه نشان دهد که همه اینها به منظور کاستن از بار روانی موتورسوار در نظر گرفته شده است.

این وسیله از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند شما متصل و به طور خودکار نیز به روز رسانی می‌شود اما به این معنی نیست که شما قادر خواهید بود بر Siri (منشی تلفنی در آی فون) تکیه کنید. تیم Skully می‌گوید که آنها در حال کار بر روی نرم افزار تشخیص صدا هستند تا دسترسی شما به امکانات و قابلیت‌های کلاه ایمنی AR-1 را در هنگام رانندگی توسعه دهند.

همچنین تعداد زیادی برنامه‌های اضافی دیگر نیز وجود دارد و Skully درتلاش است تا آیتم‌های دیگر مانند سرعت، دور موتور در دقیقه و ویژگی‌های دیگر را به این صفحه نمایش کوچک اضافه کند.

این کلاه ایمنی سبک وزن و دارای پوسته آیرودینامیک و دارای سایزهای S تا XXL با یک بالشتک قابل تعویض است و در سپتامبر سال 2015 عرضه خواهد شد. تکنولوژی باید حواس پرتی‌ها را از بین ببرد و مراقب آنها باشد، باید نقاط کور را حذف کند و باید زمانی که شما می‌خواهید جهت را به شما نشان دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.