| کد خبر: 255842 |

ارسال پیامک به تلفن‌ های رهگذران با چراغ‌ های هوشمند

چراغ های هوشمند خیابان های شهر گردشگری اسپانیا ،آلکالا د هنارس، به تلفن های رهگذران پیام های اطلاع رسانی می دهند.

تین نیوز

چراغ های هوشمند خیابان های شهر گردشگری اسپانیا ،آلکالا د هنارس، به تلفن های رهگذران پیام های اطلاع رسانی می دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، «آلکالا د هنارس» واقع در شرق مادرید، یک شهر دانشگاهی پر جنب وجوش و تاریخی و یک مقصد توریستی محبوب است. یکی از جاذبه های مهم این شهر خانه تولد نویسنده مشهور دوره رنسانس، میگل د سروانتس، نویسنده دن کیشوت است که تولد و زندگی او طی دو جشنواره در آوریل و اکتبر جشن گرفته می شود.

مقامات این شهر اسپانیایی اکنون به یک روش نوآورانه و پیشگیرانه جدید مباهات می کنند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد از آنچه درون مرزهای شهرشان می گذرد مطلع شوند. چراغ های الکترونیکی هوشمند ادغام شده در مبلمان خیابانی این شهر، اعلان هایی را به صورت پیامک برای عابران پیاده ارسال می کند.

بازدیدکنندگان برای دریافت این اعلان ها باید برنامه توریستی شهر را دانلود و اجازه دسترسی به پیام ها را مجاز کنند. به این ترتیب آن ها هر بار که به توتم تفسیری یک موزه یا بنای تاریخی، یک تابلوی راهنمای عابر پیاده یا یک تابلوی تفسیری نزدیک می شوند، بسته به مکانی که در آن قرار دارند، اطلاعاتی در مورد اشیا، مسیرها یا داده های کلی مربوط به آن به دست می آورند.

این برنامه توریستی از گوگل پلی و پلی استور قابل نصب است و می توان آن را از طریق کدهای QR قرار گرفته روی مبلمان هوشمند در شهر و نزدیکی توتم بناهای تاریخی یا جداول شرح حال بناها دانلود کرد. اطلاعات موجود در آن نیز به زبان های اسپانیایی و انگلیسی نوشته شده و بسته به پیکربندی تلفن همراه به صورت صوتی و روی حالت خواندن آسان ارائه می شود. در طراحی آن نهایت دسترسی در نظر گرفته شده است.

آلکالا د هنارس همچنین مجهز به بیلبوردهای هوشمند با چراغ هایی است که امکان ارسال اعلان هایی را درباره اخبار، کنسرت ها یا رویدادهایی را دارد که در سطح شهر در حال وقوع است.

ارسال پیامک به تلفن‌های رهگذران با چراغ‌های هوشمند

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.