| کد خبر: 255841 |

ارزان‌ ترین مقاصد گردشگری آسیا + هزینه‌ ها

ارزان ترین مقاصد گردشگری آسیا شامل کشورهای قزاقستان، ارمنستان، کامبوج، مالزی، اندونزی و تایلند می شود.

تین نیوز

ارزان ترین مقاصد گردشگری آسیا شامل کشورهای قزاقستان، ارمنستان، کامبوج، مالزی، اندونزی و تایلند می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  آسیا، بزرگ ترین قاره جهان با ۴۸ کشور است که جاذبه های گردشگری زیادی در آن وجود دارد. هر یک از کشورهای آسیایی، فرهنگ و آداب و رسوم مخصوص خود را دارند و فرصت های بسیار مناسبی را برای کاوش و گردش، پیش روی علاقه مندان قرار می دهند. اگرچه کشورهای مختلفی در این قاره پهناور جهان وجود دارد، اما هزینه سفر به همه آن ها یکسان نیست. بعضی از کشورها مانند سنگاپور و ژاپن، به عنوان مقاصد گران قیمت شناخته می شوند و از بعضی دیگر مانند لائوس و کامبوج به عنوان کشوهای مقرون به صرفه یاد می شود. در ادامه شما به معرفی ارزان ترین مقاصد گردشگری قاره آسیا می پردازیم:

قزاقستان

قزاقستان، یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد آسیایی است. این کشور دارای پنج منطقه آب و هوایی و دو منطقه زمانی است و نهمین کشور بزرگ جهان محسوب می شود. در واقع قزاقستان در آسیای مرکزی واقع شده است و به عنوان بزرگ ترین کشور محصور در خشکی دنیا شناخته می شود. صحراهای وسیع، دره های زیبا، تپه ها، دشت ها، یخچال های طبیعی عظیم، برج های درخشان، ساختمان های آینده نگر و مکان هایی که به عنوان میراث جهانی سازمان یونسکو ثبت شده است، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به سوی قزاقستان جذب می کند. در این کشور همه چیز ارزان است از هزینه محل اقامت که کمتر از ۲.۸۶ دلار است، گرفته تا قیمت مواد غذایی، هزینه اتوبوس و دیگر وسایل حمل ونقل عمومی . بودجه روزانه در قزاقستان از ۸ تا ۱۲ دلار متغیر است.

ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا کدامند؟+هزینه‌ها

ارمنستان

ارمنستان، یکی دیگر از ارزان ترین مقاصد آسیایی برای گردشگران است. این کشور دارای تاریخ غنی و مناظر خیره کننده شامل چشم انداز بسیار زیبای کوه آرارات، کلیساها و معماری های شگفت انگیز است. همچنین ارمنستان، اولین کشوری بود که مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت و فرهنگ ۳۵۰۰ ساله پر رونقی داشت. هزینه ها در این کشور زیبا که بهترین ساختمان های جهان را در خود جای می دهد، نسبتاً ارزان است. اقامتگاه هایی مانند هاستل ها با قیمت کمتر از چهار دلار در اختیار افراد قرار می گیرد. همچنین هزینه حمل ونقل عمومی، دو دلار و هزینه یک وعده غذا در این کشور چهار دلار است. بودجه روزانه ۱۸ دلاری به شما این امکان را می دهد که این کشور شگفت انگیز و فرصت هایی که در اختیار شما قرار می دهد را با خیال راحت تجربه کنید.

ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا کدامند؟+هزینه‌ها

کامبوج

کامبوج، به دلیل موقعیت مرکزی خود، یک مقصد عالی برای شروع ماجراجویی های آسیایی است. این کشور که یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری آسیا محسوب می شود، بیشتر به خاطر معابد شهر اسرارآمیز آنگکور در دنیا مشهور است. اگر می خواهید کامبوج اصیل را ببینید، باید به مناطق روستایی این کشور سفر کنید. استقبال دوستانه بومیان و همچنین طبیعت شگفت انگیز رودخانه ها و زمین های کشاورزی را می توان در این مناطق حس کرد. گردشگران با هزینه شبی سه دلار، می توانند در هاستل ها و مهمان خانه های عالی اقامت کنند. استفاده از اتوبوس ها در کامبوج، یکی از روش های ارزان برای گردش در این کشور آسیایی محسوب می شود. کارت حمل ونقل عمومی سه روزه، تقریباً ۶۰ دلار هزینه دارد و به شما امکان می دهد این منطقه را به طور کامل کاوش کنید.

ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا کدامند؟+هزینه‌ها

مالزی

مالزی، یکی ازمقرون به صرفه ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است. متأسفانه بسیاری از افراد، مردم مالزی را به دلیل اقتصاد قوی و شهرهای ثروتمندی مانند کوالالامپور با یک کشور گران قیمت اشتباه می گیرند، اما این موضوع واقعیت ندارد. مالزی دارای سواحل بسیار زیبا، مراکز تجاری، شهرهای مدرن، پارک های ملی، مکان های دیدنی و شگفتی های معماری تاریخی است که تجربه ای بی نظیر از سفر را برایتان به ارمغان می آورد. اکثر مسافران مالزی، وقت خود را در کوالالامپور، پایتخت این کشور می گذرانند و از دیدن جاذبه های گردشگری آن لذت می برند. بودجه روزانه برای اقامت، هزینه غذا و حمل ونقل عمومی در این کشور بین ۲۵ تا ۵۰ دلار است. در مالزی، هزینه اقامت شبانه یک اتاق تقریباً ۶ و قیمت غذاهای خیابانی، کمتر از یک دلار است، اما صرف یک غذای خوب در یک رستوران حدود سه دلار هزینه دارد. در این کشور، حمل ونقل عمومی نیز ارزان و قیمت آن از ۰.۱۹ تا ۱.۹۰ دلار است، اما اگر کارت TNG تهیه کنید، قیمت ها از این میزان نیز کمتر می شود.

ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا کدامند؟+هزینه‌ها

اندونزی

اندونزی، کشوری دارای بیش از ۱۷ هزار جزیره متنوع است که هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند. هر جزیره، تجربه متفاوتی از زبان، فرهنگ، مذهب و غذا را برای پیش روی بازدید کنندگان قرار می دهد. کشور اندونزی، جاذبه های توریستی زیبایی از جنگل ها و آتشفشان ها گرفته تا سواحل و حیوانات را در خود جای می دهد. در این کشور هزینه زندگی از یک مکان به مکان دیگر به طور قابل توجهی متفاوت است. بنابراین تعیین بودجه مشخص برای غذا، مسکن یا حمل ونقل، کمی دشوار است. اگر می خواهید غذای ارزان (بین سه تا پنج دلار) بخورید، غذاهای خیابانی، بهترین گزینه ها محسوب می شوند. همچنین در این کشور خوابگاه هایی با قیمت پنج دلار و اتاق های خصوصی با قیمت ۱۵ دلار وجود دارد. اگر به تنهایی به اندونزی سفر می کنید، باید روزانه بین ۲۵ تا ۳۰ دلار برای غذا، حمل ونقل و اسکان خود هزینه کنید. پارک ملی کومودو، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اندونزی است. دریاچه توبا نیز بزرگ ترین و آرام ترین دریاچه اندونزی و یکی دیگر از مقاصد گردشگری معروف این کشور محسوب می شود. همچنین بسیاری از گردشگران اندونزی به خاطر مناطق موج سواری، تفریحات شبانه، آبشارهای خیره کننده و جنگل های بارانی زیبا به بالی سفر می کنند.

ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا کدامند؟+هزینه‌ها

تایلند

تایلند یکی دیگر از کشورهای آسیایی است که هر سال میلیون ها بازدیدکننده را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند. در این کشور تنوع بسیار زیاد غذاهای خیابانی وجود دارد. مسافران می توانند در هاستل ها اقامت کنند و برای حفظ بودجه خود از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند. قیمت اقامت در یک اتاق خصوصی در هاستل، تقریباً شبی هشت دلار هزینه دارد. شما می توانید روزانه سه دلار برای غذای خیابانی و پنج دلار برای حمل ونقل درون شهری خود هزینه کنید. بانکوک، پایتخت این کشور، بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می دهد. غذاهای خیابانی ارزان و خوشمزه، زندگی شبانه پرجنب وجوش، خیابان های پر جمعیت و طبیعت رویایی این شهر، هر کسی را شیفته خود می کند و تجربه ای فراموش نشدنی برای گردشگران رقم می زند.

ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا کدامند؟+هزینه‌ها

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.