| کد خبر: 246670 |

◄ پرواز با هواپیمای سه طبقه "نهنگ آسمان"

اسکار وینالز هواپیمای مفهومی باورنکردنی را با نام "نهنگ آسمان" طراحی کرد.

تین نیوز

اسکار وینالز این هواپیمای مفهومی باورنکردنی را با نام "نهنگ آسمان" طراحی کرده است. پرواز با این هواپیمای سه طبقه باورنکردنی که می تواند 755 مسافر را حمل کند و از یک بوئینگ 747 بزرگتر است.

به این هواپیمای مفهومی به علت داشت کابین بسیار بزرگ، بال‌های عظیم و فضای کافی برای 755 مسافر، لقب "نهنگ آسمان" داده شده است. نهنگ آسمان یکی از بزرگترین هواپیماهای مسافربری خواهد بود که تا کنون ساخته شده است. آیا این هواپیمای هیبریدی می توانند در چند دهه آینده در آسمان پرواز کنند؟

هواپیمایی نهنگ اسمان

​با سوار شدن به این هواپیما، سه کابین بزرگ با حداکثر پنج ردیف صندلی پیدا خواهید کرد و از جمله یک کلاس تجاری مجلل در طبقه بالای این هواپیما در نظر گرفته شده است که با پنجره‌های سقفی آن نمای آسمان را می توانید مشاهده کنید. 

هواپیمای نهنگ آسمان

هنگامی که زمان برخاستن این هواپیما فرا می رسد، قبل از چرخش موتورهای عظیمش در زاویه 45 درجه مانند یک هواپیمای جنگنده هریر (Harrier jump jet)، به آرامی در جایگاه خود قرار می گیرد، سپس شروع به حرکت می‌کند و موتورهای چرخشی هواپیما را به سمت جلو پیش می راند. و اجازه می دهند تا این هواپیمای عظیم در کوتاه ترین فاصله و با استفاده از موتورهای دوار در یک صعود تقریباً عمودی بلند شود.

هواپیمایی نهنگ آسمان

و این ویژگی باورنکردنی نهنگ آسمان  است که حتی می تواند در فرودگاه های کوچک هم پرواز کند و به فرودگاه‌های بزرگ محدود نشود، زیرا تنها به فضای کافی برای طول بال‌های 288 فوتی و طول 252 فوتی خود نیاز دارد.

هواپیمای نهنگ آسمان

هواپبمای نهنگ آسمان

هواپیمایی نهنگ اسمان

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.