| کد خبر: 66791 |

◄ 60 میلیارد اعتبار برای دو بانده سازی محور ابوزیدآباد به کاشان

فرماندار آران و بیدگل گفت: تکمیل و ۲ بانده سازی محور حادثه خیز ابوزیدآباد به کاشان مطالبه ای مردمی است و نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تین نیوز

علی اکبر رضایی با اشاره به اینکه تکمیل و ۲ بانده سازی محور حادثه خیز ابوزیدآباد به کاشان مطالبه ای مردمی است و نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است؛ افزود: طول این محور ۲۶ کیلومتر است، سال گذشته ۶ پل با اعتبار چهار میلیارد تومان در سه کیلومتر این محور با کمک های خیرین و استفاده از ظرفیت های شهرستانی و کمک اداره راه و شهرسازی شهرستان ساخته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار آران و بیدگل اظهار کرد: اخیرا برای ۲ بانده سازی هفت کیلومتر از محور ابوزیدآباد به کاشان مناقصه ای برگزار و یک شرکت خصوصی برنده این مناقصه شد، تا چند روز آینده کار ۲ بانده سازی در این بخش از محور یاد شده شروع می شود و تا پایان سال این هفت کیلومتر تکمیل می شود.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: بنا داریم ۶ و نیم کیلومتر دیگر از این محور را هفته آینده تا مرحله زیرسازی به مناقصه بگذاریم و با استفاده از اعتبارات دولتی اجرا کنیم، این بخش نیازمند سه دهنه پل است که با کمک خیرین انجام می شود.

رضایی گفت: محور ابوزیدآباد به کاشان یک جاده گردشگری و پرتردد است، عرض جاده کم و طول آن زیاد است و در حال حاضر محدوده پرتصادف و حادثه خیز می باشد که ۲ بانده سازی این محور از بروز بسیاری از تلفات جاده ای و تصادفات جلوگیری می کند.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.