نتیجه جستجو
-
گزارش کمیسیون عمران؛ تحلیلی از وضعیت ناهنجار در سطح عملیاتی راه آهن
در گزارش کمیسیون عمران جمع بندی، پیشنهادها و راهکارهای ارایه شده است.
-
ریشه مشکلات ساختاری در راه آهن؛ مدیریت سیاسی
نمی شود کسی بیاید و از راه برسد و بدون این که سابقه و تحصیلات مرتبط داشته باشد و صرفا با لابی گری سیاسی یک پست بسیار فنی کشور را تصاحب کند و در نهایت هم منتظر چنین اتفاقات بدی نباشیم.ضمن این که اتفاق بد در این چند ماه اخیر صرفا همین حادثه نبوده است.
-
روشن کردن کولر در فصل گرما، حق مسافر است
در صورت روشن نکردن کولر خودرو، مسافران با کدام شماره تماس بگیرند؟
-
کاهش 100 هزارنفری رانندگان عمومی مسافری/ خطر کمبود راننده وجود دارد؟
تعداد رانندگان عمومی مسافری جاده ای در سطح کشور در سال 1391 معادل 201 هزار نفر بود که این تعداد در سال 1400 به 100 هزار نفر کاهش یافت.
-
هزینه بلیت هواپیما برای گردشگران خارجی دلاری شد
دو نرخیسازی و دریافت هزینه اقامت گردشگران خارجی در هتلها کم بود، بلیت پروازهای داخلی را هم از آنها به دلار میگیرند، تصمیماتی که با روح مهماننوازی ایرانیان و رعایت حقوق اخلاقی گردشگران خارجی در تضاد است و به صنعت گردشگری کشور آسیب خواهد زد.
-
متوسط عمر کامیون، اتوبوس و سواری کرایه در کشور چقدر است؟
در حالی که متوسط عمر کامیون های عمومی جاده ای کشور (پلاک ایران) در سال 1391 عدد 15.9 سال را نشان می دهد این رقم در سال 1400 به 19.3 رسید.
-
کسی که تجربه ندارد چرا مسئولیت قبول می کند؟
اگر جای وزیر راه بودم یا استعفا می دادم یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم.
-
بهسازی و نوسازی ناوگان ریلی؛ با واگذاری به بخش خصوصی/ هفته ای یک حادثه ریلی داریم
بسیاری از حوادث در حوزه ریلی اعلام نمی شود اما به صورت میانگین یک حادثه در هفته داریم.
-
قول اصلاح ساختار راه آهن در وعده های صالحی + فهرست برنامه های اصلاحی
فهرستی از برنامه های پیش روی راه آهن جهت ارتقای ایمنی توسط مدیرعامل راه آهن در کمیسیون عمران مجلس قرائت شد.
-
عذرخواهی کافی نیست، استعفا لازم است
در فرآیند این حادثه مجموعه دولت مقصر است و باید استعفا و سپردن مسئولیت به فرد دیگری انجام می شد تا جامعه متوجه مسئولیت پذیری شود، نه اینکه صرفاً به یک عذرخواهی بسنده شود.