| کد خبر: 260949 |

تست جاده ایی با بار کامیون اسکانیا اس۵۰۰ جدید در ایران + فیلم

کامیون اسکانیا اس۵۰۰ بالاترین مدل کامیون اسکانیا در دنیاست که در خود اروپا نیز کامیون گران قیمتی بحساب می آید.

تین نیوز

اسکانیا اس۵۰۰ جدید یکی از لوکس ترین کامیون هااست که قیمت اسکانیا اس۵۰۰ در ایران در زمانی که سال ۱۴۰۱ برای فروش گذاشته شد حدود ۱۰۵۰۰ بود اما حال که فقط چهار عدد از آن وارد شده و خواهان زیادی دارد تا ۱۵ میلیارد هم مشاهده شده که خریدار داشته است.
به گزارش تین نیوز به نقل از سایت باکامیون، کامیون اسکانیا اس۵۰۰ بالاترین مدل کامیون اسکانیا در دنیاست که در خود اروپا نیز کامیون گران قیمتی بحساب می آید.

اسکانیا اس۵۰۰  اسکانیا اس۵۰۰  اسکانیا اس۵۰۰

اسکانیا اس ۵۰۰ نسبت به اسکانیا سری آر از نظر موتور شاسی و کابین کاملا متفاوت است اما چون از نظر چهارچوب طراحی و چلوپنجره مشابه با یکدیگر هستند معمولا افراد این دو نسل کامیون را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.
اصلی ترین چالش و ایرادی که از کامیون اسکانیا جدید در ایران می‌توان گرفت موضوع خدمات است که تیتان دیزل بعنوان زیرمجموعه ایی از ماموت و نماینده انحصاری واردات کامیون در ایران این کامیون را تا دو سال و یا پیمایش ۳۰۰ هزار کیلومتر کاملا گارانتی کرده و تمام هزینه های تعمیرات و هزینه های مصرفی این کامیون رایگان توسط شرکت انجام می‌گردد که به این شکل خیال خریداران و متفاضیان را از خرید این کامیون تخت کرده اند.
همان طور که در ویدئو می‌توانید ببینید کامیون جدید اسکانیا دارای سیستم گیربکس بروز شده ایی است که تعویض دنده بسیار نرم و سریع را ارائه می‌دهد که این گیربکس همراه با موتور پرقدرت حس و تجره رانندگی متفاوت و عالی را ارائه می‌دهند.
این تجربه رانندگی زمانی جذاب می‌شود که راننده در ارتفاع دو متری در کابین اسکانیا اس قرار گرفته و بهترین هندلینگ را تجربه می‌کند.

 

حجم ویدیو: 65.08M | مدت زمان ویدیو: 00:31:13 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تشکر که خیلی شفاف وکامل توزیع دادید.اگر امکانش هست براتون این. ماشینای چینی. که جدیدن واردایران. میشدبراراننداتوزیح. بدیدکه. میخرندگرفتارش. نشندبازم. ممنون از تو زیحاتتون